Milli Vanilli Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Titter innom her.. Lenge siden jeg har vært her nå. Det virker som om det er litt liten aktivitet her, er alle travelt opptatt? Jeg har ikke kommet meg ut i arbeid enda, minsta her blir to i april, men har utvidet permisjon. Det er bare praktisk, for nå er jeg hjemme når de to eldste kommer hjem fra skolen, og leksene blir gjort i en fei. For å være helt ærlig, så ønsker jeg (vi) å ha det sånn litt lenger også, så kanskje jeg blir husmor i ett par år til. Har søkt på barnehageplass, så får vi se til høsten hva det blir til
frøydis m/ 4 Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Hei på deg! Jeg syns dagene er travle for tiden, - og ikke alltid skrivekløen blir plagsom.... Så flott at du har fått ordnet deg med forlenget permisjon sånn at hverdagen blir god. Det er godt å kjenne at man har tid til både små og store unger. Jeg syns ikke alltid det er like lett å følge opp skolearbeid og lekser etter jobb. Ofte er Storebror ferdig med leksene når jeg kommer hjem, og lysten til å innvie meg i dette er ikke så stor skjønner jeg. Noen ganger er det helt greit, men noen ganger må jeg jo se over det han har utført, slik at jeg vet at ikke noe blir glemt eller slurvet med.
Trollmora Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Hei & hopp ) Mange har det nok dessverre travelt, inkludert meg selv, og da blir pc på kveldstid bortprioritert. Så flott at du har anledning til å være hjemme å kose deg med minsten og være tilstede for skolebarna når de kommer hjem. Selv har jeg full jobb, og den jobben jeg har tror jeg ikke er mulig å redusere. Men ungene trives der de er, så samvittigheten blir dyttet litt bort. Lavt aktivitetsnivå kan jo også skyldes det herket som er blitt med inn/utlogging, tråder som forsvinner etc etc. Se you )
Maud Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Hei du! Det var lenge siden sist du var her. Det er liten aktivitet for tiden. Vet ikke helt hva det skyldes, men for egen del er jeg travel og føler vel egentlig at jeg har brukt nok tid her inne. Behovet er ikke det samme for tiden. Leser innimellom og skriver litt, men mye mindre enn før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå