Erlinda Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Hei. Egentlig vil jeg ikke legge meg borti dette, men jeg må si det ble kanskje litt kvasse innlegg til denne damen. Det er jo flere forskjellige måter å tolke setninger og hvordan de blir satt sammen på. Når det blir slik er det veldig trist. Dette tenker jeg en del på når det blir slik som dette. Mange missforståelser. Min ene datter har dyseleksi og må ha mange setninger stokket om for å egentlig forstå innholdet i den. Nå sier ikke jeg at dere her inne har dys, men det er mange måter å tolke setninger på. Jeg synes også det har vært mye internt her inne. Mye som jeg ikke har en anelse om hva dere snakker om. Da blir det vel at vi utenfor holder oss vekke fra dette forumet:-/ Det må jo være innlegg som vi lyster til å svare på også:-) Det med å legge inn nye innlegg er vel litt vanskelig kanskje:-/ får vel litt sånn følelse med " hva sier gjengen her inne nå tro????" Men som sagt, man må engasjere seg:-)
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 synd at et innlegg skal gi meg dårlig samvittighet.. Jeg prøver alt jeg kan for å være koselig,imøtekommende og inkludere alle nye. Det syns jeg virkelig alle har gjort å. Men vi kan jo ikke tvinge frem di som er på utsia og vi ikke ser? Vi kan jo ikke vite hva andre vil vi skal skrive? Jeg har svara,om noen spør meg. Men ingen spør.. Å her blir ingen innlegg rakka ned på. Jeg har da virkelig smelt av meg mye tull og rart. ) man må gi for å få. Å jeg har mye å gi di som er nye å. Men da man se di.. Her inne er det gøy å være.gøy,koselig og trygt. Hvorfor? Jo fordi alle er voksne nok til å være barnslig og ha det gøy. Å innlegg mottas med takk fra alle. Så skriv så bokstavene spretter ;o) Men som sagt,man må gi av seg selv for å få noe tilbake. Klem fra
Erlinda Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Hei. Får du dårlig samvittighet så kan den jo ikke være så ren da? Skal ikke lage noen diskusjon, men det er jo sånn :-/ Føler man skyld eller dårlig samvittighet for noe, så er man ikke så ren alikevell, er man det da? :-/
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 For å si det slik.Jeg følte,slik du skreiv det,at jeg har gjort noe som får deg til å føle deg utestengt.Har jeg det,så kom med det.Jeg er her.Hva andre skriver og mener,ja det er en anna diskusjon.ikke min. Meg må dere bare si ting rett ut til.For det tåler jeg.Å mene jeg stenger ute,ikke inkluderer osv.Vil gjerne ha visshet i hva jeg har gjort som får dere nye til å føle det. At vi diskuterer her inne alt mulig er vel ikke det samme som å utestenge? Jeg kan bare snakke for meg selv her.Å at du antyder at jeg har skrevet noe som får min samvittighet dårlig,ja det gjør du.men det var for at jeg følte jeg hadde støtt bort deg det. Ugrei stemning blir det uansett ikke her inne.Ingen skyter noen om man ikke er enig og diskuterer.Man er da voksne folk,eller??
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes det er litt rart at dere føler det sånn! "Almostgrownup" - søk å nicket så ser du hyggelig innlegg der andre til og med "roper" på henne, ønsker henne velkommen osv. Er man her inne en sjelden gang, eller svarer og starter innlegg en sjelden gang, er det klart man kan føle seg litt utenfor - helt naturlig det. Men det er forskjell på det og å føle seg uvelkommen. For ingen kan påstå at folket her inne får andre til å føle seg uvelkommen! Uansett, trist at dere føler det sånn som dette her :-(
Iiiiik Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Takk for at du støtter meg Erlinda selv om jeg skrev dumt og selv om jeg kanskje snakket om noe som handlet om noe mer enn bare meg men, det skjønte jeg ikke og skjønner jeg ikke. Jeg synes også det var fint at noen av dere tenkte at dere ville si at det var dumt at jeg opplevde det sånn og at noen tilbød seg å svare eller hjelpe meg på det jeg lurte på. Jeg kjenner at jeg blir redd når noen tror at jeg er en person som trenger masse oppmerksomhet eller at noen søker på hva jeg har skrevet før. Er det vanlig da på et sånt forum å tenke at fordi jeg har et nytt nick på DinBaby så har jeg ikke rett til å si noe? Reveenka lurer på hvem jeg egentlig er og det skjønte jeg først ikke noe av men, jeg kan si litt om hvem jeg er. Jeg er en jente som aldri har hatt mange venner og som synes det er vanskelig å bli kjent med andre og som jeg skrev så vet jeg at det er mest min feil når jeg føler meg utenfor men, jeg tenker at hvis andre får vite at jeg føler meg utenfor så kan de noen ganger gjøre ting litt på andre måter. Jeg heter Ellen og har nettopp fått mitt første barn og bor en del mil nord for Oslo på et sted der alle vennene mine hadde småbarn for nokså lenge siden. Jeg skjønner at jeg må engasjere meg mer hvis dere skal bli kjent med meg men, det kunne jeg kanskje gjort før dette dumme her men, nå tror jeg ikke jeg klarer det. Det er min skyld og jeg skulle ikke skrevet det sånn men, jeg sa også sist at jeg håper dere fortsatt har det fint her inne. Og det mente jeg men, det er nok lettest å ha det fint her inne hvis man er litt tøff og tør å si noe og sånt og det gjør ikke jeg bestandig...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Om du lurer på hvorfor noen av oss undret oss over hvem du egentlig var, så er det en grunn til det. Jeg har skrevet noe om det i ene innlegget fra i dag. Vi har nemlig opplevd at noen har kommet inn her fra en side vi "vanket" på tidligere og slang stygge ting til oss. Noen ganger med ordenlige nick, andre ganger med fiktive nick. Det er ikke spesielt hyggelig å oppleve når man har passert en viss alder og er ferdig med Tuppen & Lillemorfasen i livet. Det at det søkes på nick tror jeg er helt vanlig. Både for å prøve å bli kjent med den nye personen og for å rett og slett se hvor vedkommende har vanket før. Det som var i denne saken er at du har vært her inne maks 2-3 ganger, vi har gratulert deg i en egen tråd fra tidlig januar hvor du ikke har svart. Helt greit at man ikke får med seg alt. Vi har også ønsket deg velkommen og vært åpne for flere i forumet. Men du har valgt å holde deg unna. Og da er det litt vanskelig å forstå at vi har bidratt til nettopp det. Man er nødt til å gi for å få, det gjelder i hele livet og alle sammenhenger. Vi har blitt beskyldt for å bedrive både det ene og det andre og det er leit. Men vi har valgt å ikke la andres greier bli vårt, og flyttet inn hit for å unngå nettopp det. Mulig vi er de paranoide her, isåfall er det pga tidligere opplevelser her inne på dib. Alle er ikke like greie og det er dessverre drawbacket ved å være på nett. Derfor har det vært så trygt og fint nettopp her inne. For tonen har vært god, vi har blitt kjent gjennom snart 4 år nå og føler oss trygge på hverandre. Jeg har møtt mange, men ikke alle og har kun positive ting å si om alle her inne:-) Om du vil være med så sleng deg med. Vi gidder ikke å dvele ved det som har vært lenger. Vi er ikke farlige, men vi er nok ganske viltre til tider og har mye gøy! Humoren er kanskje litt spesiell for utenforstående, og det er fritt fram å være litt gæærn sammen med oss:-) Håper du kan legge dette bak deg nå og ikke tro at det er farlig å være her!
Superlis Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Dytter denne og sier, velkommen velkommen!! Ikke farlig her, bare hyggelige damer, men pass på en kan bli hekta:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå