Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg blir 35 år(HJELP!!) i år. Har tre flotte unger som jeg egentlig er såre fornøyd med. Men så dukker denne følelsen opp, ønsket om å gå gravid- få en liten en før det er for sent! Ja, det klirrer rett og slett litt i eggstokkene! Men burde jeg utfordre skjebnen; jeg er jo ikke akkurat ung lenger, har hatt fine og lette fødsler/svsakp og fått friske barn. Burde jeg være takknemmlig for det jeg har, eller bare peise på? Hva mener dere dib-damer? Vipp meg den ene eller andre veien;)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Hei... Jeg har det helt likt som deg,er 33 år med 3 flotte jenter i alderen 4-10 år..Har kjent det sise året at det kiler bra i eggstokkene, mannen maser også om en til..men jeg er i super tvil på om vi skal gå for en til eller om jeg skal si meg fornøy med det jeg har..klarer liksom ikke helt å bestemme meg.. Sory et jeg ikke kunne hjelpe..men du er ikke alene
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Kjør på! Har du og mannen har lyst på en til, så er det vel ikke noe grunn til å vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå