jula Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 å tenke så mye på at man kan være gravid at tanta rett og slett ikke kommer??hadde sex rundt el-oppdaget det etterpå;-) har nok ligget i bakhodet siden..negativ test forige mandag ettermiddag,men forsatt ikke tegn til tanta..!fikk mens sist 28.des..mener jeg har 30 dager syklus.ellers har jeg ikke særlig med sympt,ømme pupper lørdag og stikkninger i underlivet for 12 dager siden..hmm!
Plutselig_gravid Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Det er fullt mulig ja. Psyken spiller stor rolle når det gjelder mensen. Jeg har flere ganger vært livredd for at jeg har vært gravid. Mensen har da uteblitt. Men, med en gang jeg har tisset på pinnen og den da viste negativ, så gikk det ikke mange minuttene før tanta kom Har skjedd flere ganger. Men, du kan jo være gravid da. Kan jo hende du har hatt litt sen eggløsning. I tillegg kan det være at det har tatt noen dager fra befrukning til egget har festet seg. Ergo, det vil ta lenger tid før det vil vise på en test. Er jo mange som blir flytta både en, to og tre uker når de kommer på den ordinære ultralyden selv om de har regelmessig mens osv.
jula Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 ja;-) prøver å la være å tenke så på det,men ikke enkelt akkurat..:-) trodde kansje tanta kom etter neg test forrige uke ,men dengang ei..!får ta en til om den ikke kommer snart:-)
mamma til fire små Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 hei! jeg testet ihvertfall negativt på nyttårsaften,(en uke etter ventet mens) men 17jan var den likevel positiv. (måtte ta en test til pga kvalmen kom:)) hadde ikke hatt mens siden 27 nov, og er alltid presis. så man kan tydligvis være gravid, men at det ikke vises på test så tidlig.
jula Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2009 ja,d kan man vist!hadde mens rundt25.okt,28.nov,28.des..og da skulle den jo komme egentlig i forrige uke..har vært ganske så regelmessig i det siste.så får bare vente på kvalmen,hihi:-) den kom ganske nøyaktig i uke 6 sist gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå