*Lykkelig 1984* Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Noen andre som sliter med å holde seg våken på jobb om dagen?? Er så trøtt............... gjesper og gjesper, og folk rundt meg begynner å lure her:)
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Vel, jeg jobber ikke, men studerer - og fy så vanskelig det er å holde seg våken på skolen eller hjemme! I går sovnet jeg i 4 timer på dag!!! UFF! Nå er jeg selvfølgelig trøtt igjen, for jeg holdt det gående til kl 2 i natt
Juli-babypåvei Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Ååå snakk om .. jeg er så trøtt så trøtt.. gjesper hele dagen. Det hjelper ikke om jeg sover en 12-timers natt hehe.. Det har blitt vanlig med middagslurer her i huset, har en mann som går i sympatisvangerskap. hehe ..Men men det går til en god sak
frk.Skog Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Huff, ja.. jeg måtte faktisk gå hjem fra jobb i dag fordi jeg rett og slett ikke fungerte. kan ikke huske at det var så ille i forrige svangerskap. Har fortalt om graviditeten til de jeg jobber sammen med og det var en lettelse!!!! De er veldig forståelsesfulle og de deler erfaringer og kommer med tips og råd:) Verdens beste arbeidsplass:) Bare snille damer!
lovelyme Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 ja er kjempekjempetrøtt.. sover masse, men hjelper ikke akkurat..
lillejenta2 Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Ja!! Er supertrøtt! Kan komme hjem fra jobb og sove i tre timer, for deretter fungere vanlig og legge meg til vanlig tid igjen. Sykt. Men, legen sa igår at noen blir kvalme og andre blir trøtte. JEg vil heller være trøtt enn kvalm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå