Thessa og Bebbis Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Da var jeg her inne da! :-) Er jo 28 BIM-uker idag! 3. trimester! Herregud! Jeg synes tiden har gått så fort!! Det går vel ikke noe tregere i dette trimesteret? Nesten alt er på plass! :-) Henter vogn på Lørdag, og seng. :-) Da er det bare stellebord igjen av store ting! Jeg har ennå ikke fått levert permisjonssøknaden da jeg må ha med termin bevis, noe jeg får på jordmorkontroll om en uke. Håper det gir NAV god nok tid.. :-P
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg hopper også over i dag.. Tiden har gått super fort.. Men ikke fått ordnet med noe særlig jeg da.. Kanskje på tide og få vogn og bilstol i hus i det minste... Har litt tøy da.. Har en gutt fra før av men ikke mye som jeg kan bruke til lille tulla.. Det eneste jeg har i hus er seng og litt tøy.. Har ikke noe bilstol, stellebort, vogn + diverse småting jeg også vil trenge.. Må få ut fingeren snart.. hehe.. =)
Kliko Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 HellO=) Kan vel egentlig ikke si at det går kjempe fort heller, for ting begynner jo å bli rimelig tungt her nå ( er selv i uke 36). Men det nærmer seg jo, så ting begynner virkelig å se lyst ut hehe.. Hvis du bor i en storby ville jeg levert dem fort.. men jeg selv bor litt utenfor oslo, og leverte dem for to uker siden ( engangsstønad da), og jeg har pengene på konto nå.. Men i hvertfall, velkommen
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Velkommen hit ! :-) Jeg syns også tiden flyr, men bikket nettopp 32 uker, så det kan jo hende jeg føler det går tregere igjen når jeg nærmer meg mere. Her er ikke stort på plass ennå, kun vogn og bilsete, og det har vært på plass lenge pga gode priser. Men vi har vel innsett at vi snart må ut og handle inn mer, er jo ikke mange ukene igjen nå. Og hvis tulla skulle finne på å komme for tidlig, f.eks, så står vi der, hehe :-) Jeg leverer permisjonssøknaden denne uka. Bor i Oslo. Termin i begynnelsen av april, fikk beskjed på NAV om å sende papirene i begynnelsen av februar. Så du burde ha GOD tid om du sender papirene dine neste uke, også om du bor i storby :-) Lykke til videre !
Thessa og Bebbis Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Takk! :-) Da burde jeg jo ha god tid! :-) Det er ikke bare enkelt å fylle ut den søknaden! Er det noe man skal fylle ut til arbeidsgiver også? Har de de skjemaene på jobben tro? :-S Hmmm.. Ikke lett å vite hvordan ting fungerer som førstegangsmamma. :-P Hvordan er formen til dere andre? Sliter med litt opp og ned blodtrykk om dagen så jeg gjør alt jeg kan for å ikke stresse. :-) Det blir laaange dager. :-P Fler som sliter med ryggen??
Kliko Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Nei de papirene er ikke enkle å fylle ut. Jeg ringte nav jeg og fikk komme ned til dem og fylle de ut der Greide det rett og slett ikke selv ( flaut).. Men men, må jo være en første gang for alt =) Formen her er egentlig ganske bra. Sliter litt med blodmangel jeg da, så kjenner jeg blir litt mer sliten enn vanlig, men det går. Ja, blodtrykket er jo litt skummelt også, så da får du ta det med ro, og IKKE stresse hehe.. Ryggen er veldig vond på kvelden, når jeg legger meg ned i senga, da merker jeg at ryggen verker. Men hjelper veldig mye med varme flaske og en god massasje fra samboern
Lykketroll 2;) Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes i alle fall det siste trimesteret har gått raskest! - Går fort selv om man begynner å bli litt utålmodig mot slutten:-) Når det gjelder NAV, sendte ikke jeg permisjonssøknaden før i slutten av desember, permisjonsstart midten av januar. Det gikk helt fint, selv her i Oslo. Første utbetaling kom da den skulle, i slutten av januar. Lykke til med de siste innkjøpene og de tre siste månedene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå