Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Er ferdig på jobb 1530. Bhg og SFO stenger kl 1600 og ligger 12 og 14 km herfra. Så er det 2 km å kjøref ra bhg og hjem. Hjemme litt over kl 16 da vanligvis. Skirenn med oppmøte kl 1730. Så skal jeg være møteleder på et møte som beg kl 2000 2,5 mil unna hjemme. Må sikkert møte kl 1930 fpr å være sikekr. Innimellom der er planen å bake ei skuffkake for å servere til kaffen på møtet. Forslag til hvordan denne akbalen skal gå opp?? Gubben er på jobb og kommer antakelig hjem rundt kl 1730. Svigermor er kommet hjem, men er fortsatt for syk til å passe barn. Hmm. Tror jeg må gå litt tidligere fra jobb for å rekke over aly.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2009 Tror jeg ddrar hjem fra jobb nå så jeg rekker å lage kake...¨ Lillemor protesterte iltert i ca et h alvt minutt i mårrest ved levering i bhg. Var blitt stille før jeg hadde fått skoene på meg.... Spent på hvordan hunøret er når jeg henter henne. I gårt strålte hun mot oss. Meg og guttongen. "LØP" (les stabbet fort) til bror og jublende kastet hun seg rundt knærne hans! Når jo ikke høyere når hun skal klemme....
iznogood Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Hva du rekker over! Du har en hard timeplan, synes jeg! Så flink hun er veslemor som stabber i vei :-) (hvor jeg er misunnelig!) Lykke til med alt du har å gjøre - håber du ikke sliter deg helt ut med alt og syk svigermor. stor klem!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 Puh!! Da var kaka bakt, salt uer fortært og kjøkkenet noenlunde ship shape igjen. "heldigvis" ble skirennet avlyst pga lite sny, så da gikk timeplanen ihop. Er ikke riktig så masse å gjøre hver dag heldigvis!!! Men annenhver mandag og hver tirsdag er normalt nokså stressende syns jeg. Hjemme rundt kl 16. Ridning kl 1800 om mandag, med 16 km å kjøre til ridesenteret. Tirdager er vi også hjemme rundt kl 16 også er det skirenn med oppmøte kl 1730. Blir stort sett enkle middager de dagene. Idag dro jeg hjem halvannen time tidligere ofr å få timeplanen til å gå opp, så nå venter jeg bare på at kl skal bli 19 så jeg kan kjøre.
frøydis m/ 4 Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Hos deg går det unna, skjønner jeg! :-) Jeg blir imponert av sånne som deg som bare snur seg rundt og rekker både det ene og det andre... Må innrømme at når jeg kommer hjem fra jobb, med en trøtt og sliten 14.mnd gutt fra barnehagen, da er det ikke mye annet vi rekker enn det som er absolutt nødvendig....
Trollmora Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Du er jammen meg en dyktig logistikk-frue ) Vi har en dag i uka med pes, begge barna svømmer 18.00. Med lekser og annet småtteri så har vi lagt oss på pølse i lompe til middag på tirsdager. Ungene er veeeelig fornøyde med den menyen ) Håper du har fått igjen pusten og får en litt roligere senkveld! Klæm fra
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2009 Hmm, skjønner at æ må ha gitt litt galt inntrykk av meg selv her.... Jeg er absolutt IKKE av de der som klarer alt å får alt til å gå på skinner!!! Stort sett så ser huset bomba ut, og æ kommer ALLTID 5 min for sent til alt mulig! Men samtidig så jobber jeg best under press! De mandagene jeg har jobb så blir det pølse og potetmos eller Big One t middag. Samme tirsdagene når vi skal på skirenn. Men at æ skal være ei sånn logostikk dame? Nei, stemmer overhodet ikke med min egen oppfatninga v meg selv. Trollmora derimot, og Dritgrei og Nothernliht. DE er jeg imponert over. Syns det virker som de klarer absolutt ALT MULIG!!! Var de jeg kom på i farten. Er flere jeg er imponert over her inne, kom bare ikke på navnan i farta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå