prins06,prinsesse09 Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Er i uke 31, og føler meg litt små svimmel, og på en måte ekstra hjerteklapp, er så vanskelig å forklare, noen som også har hatt rare føleleser i kroppen rundt disse uker?
elikatt -mamma til 4- Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Ja, jeg hadde det sånn i ukene 20-35 omtrent, og jeg hadde lavt blodtrykk. I tillegg til svimmelhet og hjertebank ble jeg fort andpusten og følte meg sliten hele tiden. Jeg er nå i uke 40, og blodtrykket har steget en del, så de plagene er borte. Det er helt vanlig å ha lavt blodtrykk når man er gravid. :-)
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Må også huske at man er full av rre hormoner,så det er ikke sikkert det er blodtrykket,,,mitt brlodtrykk er fint og jeg har også sånne perioder...det er rett og slett hormoner...ikke enkelt å væra gravid:-P
prins06,prinsesse09 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Blodtrykket ble målt i går og det var 70/110, så det var jo bra. Blodprosenten var og grei sist. Hva er det egentlig som er vanlig der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå