Gå til innhold

UL ERFARINGER TRONDHEIM? GRAVID JOURNALIST ØNSKER TIPS..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære damer!

Jeg leser mange steder om kvinner som er svært misfornøyde med ULresultatet hos Medicus Trondheim.

Det har vært noen tråder her rundt dette. Jeg synes det er ille å tenke på at aktører kan tjene svært mye penger på vår sårbarhet - at enkelte kvinner opplever å være inne i tre minutter - uten å få se mye og siden må betale nær tusen kroner for opplevelsen.

Kan noen tenke seg å fortelle meg om sin opplevelse på Medicus eller andre steder? Gjerne postitive også. Som journalist og gravid ser jeg at dette bør være en forbrukersak - ikke mye å lese om slikt i avisen - jeg synes vi kvinner skal opplyse hverandre og tipse om hvor det er bra/mindre bra.

Dere kan sende en mail til [email protected].

Jeg blir veldig glad om dere gir meg navn og telefon nummer slik at vi kan møtes - skal jeg lage en kritisk sak eller en glad sak - uansett må jeg ha navn og bilde til saken. Men om dere ikke vil være navngitte kan dere også skrive å fortelle meg om deres erfaringer anonymt. Så har jeg noe bakgrunnsmateriale å jobbe ut fra.

Dersom dere skulle ha andre tips om deres opplevelser i svangerskapet på andre områder må dere også bare sende til min mail adresse.

Da hører jeg kanskje fra noen spreke mammaer.

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har egnenlig vært mest fornøyd med mdicus jeg da. - kanskje greit å få med det også;) gikk til de for å finne ut årsak til barnløshet. en ting som var negativt den gangen var at de glemte å gi meg en resept på noen tabletter som skal hjelpe på å bli fortere gravid. husker ikke hva det het. fikk vite gjennom en venninne at det var neste hjelp etter man åpner egglederne. de hadde glemt å si det til meg. ringte de da, og fikk vite at det lå en resept der ja (noen mnder gammel) fikk tilsendt resepten, men fikk ikke begynt på de for var allerede blitt gravid da:) men det er vel en menneskelig svikt som jeg ville blitt mer irritert på om jeg ikke hadde blitt gravid i samme vaset tenker jeg.. men fikk se masse på privat ul.

Skrevet

Hei,

Jeg har vært på medicus to ganger, på tidlig ul i uke 10 begge gangene, og har bare positive erfaringer derfra. To forskjellige leger.

Jeg synes heller ikke prisen er noe å si på, det er vel ganske normalt i forhold til andre private ul-klinikker. Er jo mye dyrere å gå til tannlegen, for eksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...