Gå til innhold

Tidlig UL på Volvat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har time til UL i dag på Volvat. Er i uke 12, og bestilte time for å sjekke at alt var bra med den lille!

Noen andre som har vært på UL der? Lurer litt på hvor lenge timen varer, hva jeg kan få med meg osv? Er det 3D eller vanlig ultralyd?

Finner nemlig ikke noe informasjon på nettet, og selv om det bare er 4 timer igjen, så er jeg så nysgjerrig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ops, har visst gått over til 2 trimester i dag jeg! :D (Med mindre UL setter meg tilbake litt da!)

Men lar bare denne stå, tilfelle noen vet :) Så sjekker jeg fra tid til annen før jeg må drar hjemmefra!

Så ses vi forhåpentligvis igjen på andre trimester!

Skrevet

det er nok vanlig ul du får, 3d må man vel bestille spesielt. Noen bilder av den lille får du sikkert også, ellers vet jeg ikke, har ikke vært på ul på volvat. lykke til da:)

Skrevet

Oki, takk for svar :)

En vanlig ultralyd med noen bilder, er mer enn bra nok for meg altså - il bare sjekke at alt er bra der inne! Men gleder meg masse for det da ;) Får jeg høre hjertelyden også - noe JM ikke fant på kontroll i forige uke!

Skrevet

Jeg har vært på ul på volvalt i samme uke.

Du skal sikkert til Knut....Ultralyden er innvendig......

Han går kjempe nøye gjennom hele babyen og de har veldig fint apparat der så du får super klare bilder:)

Du kan sikkert spørre om han kan skru opp lyden så du får høre hjertelyden.Ellers så ser du det lille hjertet dunke:)

Og nå ligger de jo å beveger seg så er veldig spennende og se på=)

Skrevet

Urgh - innvendig UL? Liker ikke sånt ;)

Men som sagt, alt for å sjekke at h*n har det bra!

Tusen takk for svaret! :)

Skrevet

Er for å kunne se bedre.....Ikke noe farlig

Skrevet

Neida jeg vet det :) Har hatt 2 innvendige ultralyder allerede for å konstantere hvor langt jeg var på vei! Er bare ikke alltid like gøy å måtte dra av seg buksa ;)

Skal forresten til en dame, men husker ikke navnet hennes - fikk det bare sånn fort på tlf!

Skrevet

Hmmm, jeg var på Volvat i dag, men ikke hos Knut. Burde kanskje vært det for jeg var hos en dame, grei nok, men bildene var dårlig. Måtte jobbe med den stanga for å få noe klart...og det ble aldri veldig klart.

Men, men, alt så bra ut i allefall:)

Skrevet

Lykke til på ultralyd- blir spennende å høre hva du så! Er det slik at man må stille med full blære på innvendig ultralyd også, tro?

Skrevet

Må man stille med full blære? :/ Det sa de ikke noe om da jeg ringte..

Ja jeg skal sikkert til hun dama du var hos Millere - var hun ikke noe flink og hyggelig? :(

Skal gi en oppdatering når jeg kommer hjem igjen jeg Chinchilla :)

Skrevet

Man burde ikke ha full blære ved innvendig ul for da får man mye dårligere bilder.

Men til dere som ikke har vært ennå er knut dalaker virkelig å anbefale.

Har bilde på hjemmesiden min om noen vil se....ligger helt øverst på wallen....charlotteness.blogspot.com

Jeg syntes iallefall det var et veldig klart fint bilde....

Skrevet

Da har jeg vært på UL og alt står veldig bra til med bebisen :)

Hun var veldig flink synes jeg og gikk grundig igjennom alt sammen. Ble satt frem 2 dager sånn +/-, og hun hintet til at det så ut som det blir en gutt denne gangen for oss - så det er vi veldig glade for! Får nå se på den ordinære først da, hun ville absolutt ikke si noe fast - men skulle hun indikere på noe så så det ut som en gutt og ikke jente! ;)

Fikk ikke bilder da det ikke var noe mer film igjen sa de - kunne velge om jeg ville opp i stole igjen, med hadde så mye klær på meg at det valgte jeg ikke å gjøre! 5 minutter etterpå ringte de tilbake, så s at bildene bare hadde hengt seg opp så de hadde 2 fine bilder til meg som de skulle sende i posten ;)

Fikk et kjempeklart bilde av bebisen som hoppet og snurret inni der - ikke rart jeg allerede begynner å kjenne tegn til bevegelser :D

Veldig fornøyd "pasient" :D

Skrevet

1250 så var ganske så dyrt! På hjemmesidene deres står det 950 :/ Så fikk litt bakoversveis.. Men var verdt det så vi fikk se at alt sto bra til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...