Gå til innhold

Det gikk som det måtte gå......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Undertegnede er som mange av dere vet litt løen i bekkenet.

Og i går var det blitt så glatt i innkjørselen her..... "Unger!!! være flinke nå da, mamma skal bare ut å strø litt"....

He he he, det skulle vært påbudt med brodder for enkelte av oss:-D

Men det gikk som det måtte gå, jeg falt rett på ryggkulen. Fikk en issvull langt inn i korsryggen... og bøtta med strøgrus over meg.

Ja, det er lov å le, men fy så vondt. Så nå er jeg henvist til sofaen da, med puter både hist og her:-DD

Ungene stod selvsagt i vinduet og lo, de trodde jo jeg tullet. Men det tok laaaaang tid før jeg klarte å reise meg...

Så her sitter jeg...og synes litt synd på meg selv, samtidig som jeg blir litt oppgitt..... for jeg vet jo at jeg er litt ustø og særlig på glatt føre, det er ikke første gangen lizzom:-D

Noen ting kan da for pokker bare vente til min Kjære kommer hjem???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brodder og skistaver får bli julegave til deg! Håper ikke det var alvorlig, og at du kommer deg på beina igjen snart.

neste gang sender du unga ut med strøgrus - de greier alltids å få strødd litt utover, og syns sikkert det er kjempestas å hjelpe den gamle gebrekkelige mora si... c",)

Skrevet

He he ja du sier noe, men neida...... kan meg selv....

Greit å tro at man er 19 og ikke har vondt noe sted:-)

Nei da, det er ikke alvorlig, men for hvert fall dette bekkenet må ta i mot, jo mer smerter.... Men hallo, det går over altså.

Innen vi skal på spa så kan jeg danse på bordet:-DDD

Det blir likar i morra:-D

Skrevet

I alle dager da, så uheldig du er!!! Stemmer for brodder. Kjøpte meg det da jeg gikk gravid med rosa, med bekkenløsning og glatt ute så turde jeg ikke annet. Men jeg hadde også et premietryn, jeg skled inne i gangen på smeltet is.......dah.......vred nesten kneet ut av ledd, har faktisk litt vondt ennå i perioder.....så joda, vi lærer vel????

Håper du ikke har fått vridd noe galt bak i kroppen og at det rett og slett er kun mørbanket.

Hun venninnen min som ble med i stallen og ble kastet av hesten fikk faktisk et lite brudd i en virvel, men skal ta det med ro og blir visstnok helt fin igjen. Puh........

God bedring!!!

Skrevet

Så bra, at hun blir bra igjen.

Selv om det jo ikke var din skyld så forstår jeg engstelsen...

Jepp, snublefot, det er meg:-D

Men så skal jeg jo greie alt selv også da. Det være seg å slenge på kvistlakk eller strø gårdsplassen.

Utålmodighet kalles det sikkert:-DDD

Skrevet

Åååå der minnet du meg på det også ja!!! Du er litt gæærn du:-) Kvistlakk er jo ikke akkurat for amatører heller da, og der slenger du den litt rundtomkring og rett i øynene liksom!!! Hjelpeseg!

Skrevet

Lurer på en ting jeg....Har du ullykesforsikring?? Du burde vel ha det du... ;O)

Altså,hva er det du finner på da jente!!! Alle vet at skranglete bekken,isete veier og bøtter med sand ikke er helt lett å styre med.

Stakkar deg,jeg skulle ønske du slapp slike uhell.Du har jammen meg vært gjennom det meste,på kort tid.

Godt det gikk bra værtfall.Men nå får du nesten krabbe på alle fire eller kjøpe brodder og hjelm.

God bedring ;o)

Skrevet

OI!! Denne fant jeg først nå!!! Håper det har gått bra!!!

Skrevet

Og nå så jeg også den, håper virkelig det går bra med deg!!! Det siste en trenger med dårlig bekken er vel dette, også vondt som det gjør, huff stakkars deg håper du er bedre?

Skrevet

Jo da, jeg trodde jo at dette gikk bra..... det var jo ikke sååååååå vondt.

Men her er jeg, ikke kan jeg sitte og ikke kan jeg bøye meg:-/

Nei da, har ikke brukket halebenet......For det har jeg gjort en gang før og det har aldri grodd:-)

Men det er minst like vondt som det var å brekke halebenet da:-/

mamma søker barn-alltid uheldig lizzom

Skrevet

Tror rett og slett du får skaffe deg brodder jeg gamlemor;-D

Det er jo sånn at vi ikke lenger faller mykt som en katt når vi først deiser i bakken. Vi er helt stive og faller mer som en glassflate!!!

Håper du har litt mindre vondt i morgen! Og du, er det noe du bør ha i hus med den fallprosenten din så er det Arnica M!!! Det kan hindre at vondtene blir så aua en annen gang:-)

Skrevet

He he he vondt i dag også, kanskje vondere:-/

Men vi snakket om det her i går, ang. den fallprosenten min.

Siden vi ble sammen for snart 10 år siden så har jeg gått i bakken OFTE.

Kanskje det er noe feil på balansen??? For at jeg faller etter at jeg fikk bekkenløsning er jo en ting, jeg merker jo at jeg har blitt mer ustøding.

Men jeg ble jo sammen med min Kjære 3 år før jeg ble gravid....

Og jeg falt faktisk da også.

Han sier jeg er litt uvøren, og det har han nok rett i.

Legger jeg til de fallene jeg hadde før jeg traff min Kjære, vel da vil dere sikkert ikke tro på meg:-DDD

Fallerifallerafallririririrfallera!!!

Skrevet

Det er rart det der! Noen mennesker er sånn at de snubler og faller støtt. Noen er sånn at de knuser jevnlig glass eller andre duppeditter.

Jeg er periode-slåbeinogarmerbortialtmuligavhardekanteroghjørner.

Merker når jeg våkner på morgenen om det er en sånn dag! Helt rart. Da starter gjerne dagen med å slenge armen eller beinet inn i en dørkarm, stolbein el lignende. Og du kan banne på at det da gjentar seg stadig resten av dagen.

En venninne fra svundne dager knuste ALLTID glass hun! Det slo aldri feil at hun klarte å knuse et glass eller tre på fest, men gjerne til hverdags også. Husker at alle til slutt alltid satt frem hverdagsglass til henne når det var middager etc, og ikke penglass (hehe, sånn man hadde før i tiden vet dere:-).

Datteren vokste opp og mente bestemt at hun var en klums, fordi hun var helt lik mammaen! Husker jeg prøvde å fortelle henne at det ikke er helt sånn det fungerer, men det var tydeligivs indoktrinert i henne!

Skrevet

Huff, stakkars! Hørtes ikke godt ut. Og kan tenke meg at ungene lo ;-) Håper du raskt er på beina igjen og slipper å få enda mer vondt enn du allerede har!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...