babyklar er lykkelig :) Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 hei. Lurer på om det er noen med ustabil syklus som har brukt dette? Og om det er mange som har prøvd en stund uten å lykkes, som har klart å bli gravid raskt med el-test? Har kjøpt fra clearblue da... må di taes på samme tid hver morgen? Må de taes med morgenurin? Mange spm men har aldri prøvd d før Er langt over IKM, men negativ test. Så jeg vente bare på mens for å kunne prøve å finne en oversikt over syklusen min da... åhhh... var nede i syklus på 30 dager for noen måneder siden, sist var den 35 dager, og nå er det gått 41 dager og fremdeles ingen mens.. så tenkte derfor jeg kunne prøve disse testene neste måned... alle erfaringer mottas med takk
Dane Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har ikke så mye erfaring... JEg hadde prøvd en god stund før jeg kjøpte sånn el-test. Og det tror jeg ikke var så dumt. Har nemlig ganske stabil syklus, men eggløsninga var litt tidligere i følge el-testen enn det jeg hadde trodd. Så bli vi gravide ved første forsøk med el-test. Jeg tissa litt her og litt der jeg... I juleferien hos svigerforledre... Ikke barebare å snilke til seg denne testen inn på do... Største problemet var hvor jeg skulle gjøre av den etterpå... Men jeg fikk pos test på ettermiddagen og sendte en sms til min kjære og ba han komme på rommet vårt, så fikk vi tatt en kjapp en.... ;-) Men det er vel morgenurin som er best tenker jeg.... Les på pakningnen..
maristo Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Gå inn på billigetester.no mye rimeligere tester enn de på apoteket. Jeg har veeeeldig uregelmessig mens. Første gang målte jeg temperaturen hver morgen.. for når man har eggløsning stiger tempen noen tideler.. funka og ble gravid :-) men andre gangen orka jeg ikke stå opp på samme tid for å måle.. litt slitsomt når man har en fra før.. Så jeg brukte en haug med billige sticks.. men dårlig med eggløsning.. ikke så greit når man kun har noen få eggløsninger i året.. tilslutt kjøpte jeg Donna fertility tester inne på billigetester.no den varer et år og kosta bare 200 kroner på tilbud.. men ble gravid før den kom i postkassa.. så jeg fikk aldri testa den ut.. men nå ligger den nå klar til neste gang. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå