Gå til innhold

Babybell - 2pp!!!!!!!!!

Har to herlige jenter!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Så i en annen tråd at du hadde positiv el-test på lørdag og søndag!!!!!!!?=)

Det hadde jeg også!:-) Positiv lørdagskveld og søndagsmorgen. På dagen på søndag var den negativ igjen. Når hadde dere sex da???=)

Vi hadde fredag, lørdag og søndag. Men vi hadde ikke i går, tror egentlig vi burde hatt det men jeg var så trøtt! Shit altså, at vi ikke hadde i går!

Synes nesten dette er skummelt jeg! Men også veeeldig spennende.

Lykke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei *Herlige jenta mi + 2pp*

Koseligt med egen trå da... hihi

Ahhh, det er så spennende!!! Tok min første el test noen sinne på lørdag, og den var positiv.. ble litt satt ut, for forventet en negativ da... Og positiv søndag ja.. Men så måtte jeg reise bort pga jobb mandag, så fikk ikke testa i går.. Skal teste i dag også, bare for å se at den nå er negativ... :P

Vi hadde sex lørdags morgen, søndags morgen og søndags kveld.. Desverre ikke i går da jeg var borte fra sambo.. :S

Blir nok en runde i ettermiddag når sambo kommer hjem fra jobb... Bare sånn for sikkerhets skyld...

jeg angrer på at vi ikke hadde sex fradag, men da var jeg så sliten og trøtt at jeg bare ville sove..

ser du har ei lita jente fra før... :) har ingen barn før jeg, og min andre prøveperiode... så dette er veldig spennende....

Lykke til til deg også... vi får følge med hverandre... Hvor lang syklus har du? Jeg hadde 27 dager sist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...