Har to herlige jenter!=) Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Når hadde du sex?;-) Spør rett ut jeg... hehe Er det når el-testene er positive at man bør ha sex eller er det når de akkurat har blitt negative man bør hoppe i høyet..? Jeg hadde positiv el-test lørdagskveld og søndagsmorgen. På dagen på søndag var den negativ igjen. Vi hadde sex fredag, lørdag og søndag. Men ikke i går!:-( Shit, tror egentlig vi burde hatt det i går å, hadde tenkt det men jeg var så innmari trøtt! Når har jeg mest sannsynlig hatt el? Ifølge kalkulatoren hadde jeg det på søndag. Men den kan jo ha vært i går å! Skummelt og spennende dette her!
Gjest -<<- Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg ble ikke det, men: de fleste har eggløsning 24-48 timer etter første positive utslag på eggløsningstesten. De fleste menn har sperm som lever et par dager. Ergo er sjansene deres gode, med mindre din mann har nedsatt sædkvalitet. Men det er jo fortsatt bare noe slikt som 15-25% sjanse for unnfangelse per syklus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå