Gå til innhold

Dere som har brødmaskin... Bruker dere den ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir den bare stående på kjøkkenet? Vurderer å kjøpe en sånn maskin, fordi at mine barn er lei av all brødmat. Tenkte kanskje det hjelper å få ferskt brød. Og kanskje man sparer litt og?? Eller kanskje ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den brukes hver eller annenhver dag. Har ikke kjøpt brød på flere år.

Deilig med ferskt brød, sunnere og billigere.

Skrevet

Det blir ganske små brød med sånne, og det tar lang tid synes jeg. Så vår ble brukt tre ganger og har stått i skapet siden... Mye lettere å bake 4 store brød! :)

Skrevet

Vår brødbakemskin baker store brød, større enn kjøpebrød.

Vi bruker den periodevis, men da hver dag. Stor familie, så det går minst 1 brød for dagen.

Det er deilig med ferskt brød her morgen:-)

Skrevet

Når jeg var dagmamma brukte jeg den hver eneste dag.Hadde i alle ingrediensene på kvelden,satte på timeren og våknet til lukten av nybakt brød hver morgen!Deilig! Men syns formen på brødet egentlig var litt håpløs..Innimellom stekte jeg det vanlig i form i ovnen isteden.

Nå baker jeg nesten aldri brød i den,men bruker den alltid til bolledeig og pizzadeig!

Utrolig kjekt,for jeg hater å kna gjærdeig;-) Putter bare oppi alt som trengs,setter den på "deig". Da elter den og hever og alt.Piper når den er ferdig.Vips,ferdig bolledeig uten å ha tatt i den engang før du triller ut bollene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...