*Lissi* Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Skal kjøpe noe ullklær til minsten. Har vert inne på både nøstebarn og lillelam. Mye fint, litt usikker på hvor jeg skal bestille. Noen som har erfaring med disse merkene?
turbotassen Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Er veldig fornøyd med nøstebarn. Har ikke prøvd det andre.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Har bare handlet på Nøstebarn jeg også og er kjempe fornøyd!
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Kjenner en del som har Lille lam klær og er storfornøyde.. Også har de en fint design da..
Mrs. Bouquet Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har ikke vært fornøyd med nøstebarn, så lillelam da kanskje.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Har begge deler og er storfornøyd med begge deler :-) Begge deler er mykt og deilig, og ikke minst begalige å ha på. Hvilket slag du skal velge kommer jo ann på hva slags ull du ønsker og hvordan du ønsker å stelle det. Nøstebarn sitt er ubehandlet og skal derfor luftes. Sjelden vaskes og da for hånd med egen såpe, siden det ineholder lanolin og derfor er selvrensende. Lillelam sitt er behandlet, og kan derfor vaskes i maskin med neutral ullsepe eller milo.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Har begge deler og signerer det titten på hjørnet skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå