Gjest Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Joda, HI skriver et hinsides all fornuft innlegg. Katter i ovnen og paralgin forte til småttiser for å sende dem i bhg. Så sitter HI klar som et egg (i mangel på et liv) og venter. Det tar ikke lang tid før svarene detter inn. Og HI svarer. Hyppig, hyppig. Samme formuleringene i alle disse svarene, på tvers av de forskjellige hovedinnleggende. Så da sitter det vel et stakkars menneske, da. Alene, foran laptop'en sin og skal slettes ikke på kurs fordi hun sikkert ikke har noen jobb. Må være kjipt å leve gjennom andre.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Er mye tulleinnlegg her inne om dagen ja. Bare så forbanna irriterende at man skal måtte se på alle innlegg med kritisk øye! Blir jo helt sliten i huet. Nei, kanskje man skulle ringe NAV så de kan få disse damene i jobb igjen.
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Men egentlig, hvis dere tenker dere om, hvilken rolle spiller det egentlig for dere om typen til Marta på Sotra har vært utro, eller Marta bare skirver et tulleinnlegg om at typen har vært utro. Hvor ligger den store forskjellen for akkurat deg?
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 For meg? Tja, synd å si det men jeg bruker min empati og av og til leter jeg faktisk frem info for andre som ikke finner ut av ting. Det blir ærlig fra min side og en usynlig støtte fra usynlige medsøstre og da er det trist hvis noen sitter og godter seg over gjennomtenkte svar som en gjerne har brukt noen minutter på.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Jeg er av de som finner disse tulleinnleggene artige! Underholdende, og helt etter min humor (ikke alle, men noen, spesielt de om graviditet og hun som ville kalle barnet sitt Vigrid;)) Gjør det meg til et menneske "uten et liv"? Mange som sitter her MYE da! Har da sett deg, kakedamen ganske ofte!
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Helt fint å tulle. Det jeg "klager" på er de som lager lange historier om seg selv og etter alskens sympati så var det vist bare tull. Har man ikke noe fra sitt eget liv som er gøy, når en må fake et liv på nett? Og joda jeg frekventerer sidene hyppig. Sånn 5 minutter i slengen 4 ganger om dagen, innimellom. Slik som denne uka som har vert. Minsta er syk. Kan ikke gå ut, ingen å få besøk av og det får da være måte på hvor mye en skl gjøre huset når minsta sover...? ;-) Takk for DiB!
___ Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Noen av tulleinnleggene er da riktig underholdene, desuten er det noen ganger mulig å få frem prinsippiele spørsmål ved å sette saker på spissen. Det er godt vi har noen av disse innimellom.
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Kanskje jeg skal heller glede meg over "mangfoldet" i stedet for å irritere meg over det? Nå sjekker jeg ut, damer. takk for i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå