ble_mamma_6august 09 Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 hvilke symptomer har dere? Jeg har ikke hatt noe annet enn ømme bryster tidligere.. Men nå begynner jeg å få litt vondt i magen titt og ofte..er vel fordi livmoren strekker seg mer og mer. Er 13+1 Og hva annet er forandret hos dere? Jeg har fått små mørke hår rundt naveln, flere? Eller mere kviser
meg & to små vampyrer Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jada, nok av symptomer her. jeg kaster opp og er kvalm, trøtt, masse kviser på ryggen, brystet og fjeset, sa jeg trøtt? litt smerter i bekkenområdet også... Håper kvalmen og oppkasten gir seg snart. Forrige svangerskap ga det seg nå mellom uke 14 og 15 en gang. Jeg er 14+5 i dag. Kastet sist opp søndag kveld.
ble_mamma_6august 09 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 håper kvalmen gir seg da. Er glad jeg har sluppet unna Men slet litt med blødinger tidligere, det har gått bort nå
Pitty Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Er 14+4 idag og sliter fortsatt med kvalme og oppkast, det er ikke 24 timer i døgnet lenger (bank i bordet!) men det kommer innimellom. Ellers føles brystene veldig tunge, orker ikke å ha bh på, lever i treningstopper for tiden. Sover fortsatt mye,men tenker så at det får bare være, når bebisen kommer blir det lite søvn så jeg får nyte det mens jeg kan.... Føler håret mitt har blitt mørkere, har brunsvart hår fra før, men alltid hatt lite hår på armer og ben, nå synes jeg de syns mer, og kommer fortere etter barbering, huff! Nå har jeg fått litt kul på magen, men håper det blir gravid mage snart, kjedelig å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå