Gå til innhold

trenger svar fra pappaer!!:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har 5 barn,jeg er sykmeldt pga vond rygg å totalt mangel på energi:(

problemet er at samboer ikke tror på meg, bare fnyser når jeg ligger kapputt på sofaen.

jeg tar meg av alt ang barna, hus og hjem (han er mye på jobb)

allikevell får jeg høre at jeg ikke bidrar med noe i huset!? blir helt satt ut..

ene av barna er til utredning for asbergers (kan slite ut et mennesket på 5 min)

en plages mye med eksem. å de 3 minste våkner ofte om natta (vekker hverandre)

kan ikke komme på sist jeg sov en hel natt!

er jeg kravstor når jeg mener han må ta ansvar for barna han å? rydding, vaksing, klær, foreldremøter o.l lignende tar jeg.

han blir sur vist han må ta barna så jeg kan få 1 times søvn på morgenen o.l..

skjønner ikke hvordan han kan tro jeg skal komme meg tilbake i jobb når jeg aldri får slappet av:(

nå er jeg våken IGJEN, pga et sykt barn + at jeg hoster til jeg brekker meg..

håper noen gidder å svare:))

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så enkelt å si noe om dette, så du får ta svaret med en klype eller to med salt.. Du sier for lite om hvordan han er som far.

Hvordan klarte dere å få fem barn dersom dere ikke deler på husarbeidet og barnepass?

Prøv å forstå hvorfor han mener du ikke bidrar nok i huset.

Spør ham om det hvis du ikke klarer å forstå det (men ikke lag en krangel av det). Kanskje han egentlig bare er lei av situasjonen.

Hvis du har trøbbel med ryggen og mangler energi må du trene, ikke slappe av. Man blir slapp av å slappe av :)

Hvis mannen din er sånn du beskriver så må du jo ha reist femti år tilbake i tid for å finne ham..

I så fall kan du jo vurdere å returnere ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...