Gå til innhold

snart valentines day. Har du noen planer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart valentnines day nå å jeg vil gi noe koselig til min kjære siden han har gjort alt for at jeg skal ha det bra når jeg gikk med gutten vår i magen.

Er det noen som har noen gode tips, dikt, unike måter som viser at man setter stor pris på kjærsten/samboer'n/mannen ??

Er det noen som allerede har planene i boks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboern min skal på hyttetur med den nye jobben sin fra torsdag til søndag (og dessuten synes han at det er en dustete dag), så jeg skal kjøpe meg en pen rosebukett, lage meg god mat og drikke vin med meg selv :-)

Skrevet

Næmmen, faderullan! Elin jo :-D Hei på du!

Skrevet

For å være helt ærlig så syntes jeg ikke noe om valentines day , det er jo ikke vår tradisjon. Jeg er heller ikke så fan av at vi må gjøre noe spesielt den dagen ellers settes himmel og helvete i sving. Liker mer spontante og uante overraskelser av samboer :=)

Jeg liker ikke å være romantisk på kommando ;=)

Skrevet

vi skal på teater og ut og spise etterpå, men det er julegaven hans... helt tilfeldig at det havnet på den dagen egentlig. måtte passe inn med helgejobbing først og fremst :o)

Skrevet

Haha,jeg skal faktisk gifte meg.

Men det var faktisk heeelt tilfeldig,ville gifte meg i midten av februar,og etter et par uker fant jeg jo brått ut at det var valentinesday.

Iallefall,det skal vi den dagen :P

Skrevet

Ingen planer i det hele tatt.

Har egentlig ikke pleid å gjøre så stort ut av den dagen egentlig.

Liker bedre spontane romantiske studer :)

Skrevet

Wow, gratulerer :-)

Da får dere virkelig en unnskyldning for å feire den 14. hvert år :-)

Skrevet

Jeg har bursdag dagen etter, så her i huset blir det bursdagsfest :):)

Skrevet

Vi skal være i Amsterdam, men kommer nok ikke til å gjøre noe spesielt bare fordi det er Valentine`s Day. Det betyr ingenting for noen av oss, og vi trenger heller ingen unnskyldning for å gjøre noe romantisk sammen :)

Skrevet

Ingen planer..

Synes Valentines day er oppskrytt, bare for å få butikkene til å selge..

Skrevet

Det som er så koselig :) Er flinke til å kose oss sammen 1 gang i mnd uansett vi da. På lørdag skal vi ut å spise tapas :)

Skrevet

Her gjør vi ikke stort ut av dagen, men i år skal vi i bryllup.

Broren til mannen min skal gifte seg:)

Skrevet

Vi lager oss noe god mat sammen med en god vin til:) kanskje blir det en kinotur etterpå:) Vi kjøper en liten oppmerksomhet til hverandre i tillegg.

Skrevet

Jeg skal på et arrangement sammen med min date. Det blir middag og fest. Også får vi ta det tosomt på søndagen. Gleder meg;-)

Skrevet

Ingen planer for selve dagen, vi pleier ikke å gjøre noen ting. Men i løpet av de neste ti dagene må Snups og jeg lage 15 Valentine's-kort til ungene i barnehagen. Hun fikk av alle i fjor, men jeg visste ikke at dette var vanlig, så hun ga ingen.

Skrevet

Valentines er noe stort tull, kommer aldri til å feire det.

Men nå sakl det sies at jeg er like romantisk som en gråstein.

Men samboeren har bursadg den dagen, så feiring blir det, men ikke noe alle hjertestulledag.

Skrevet

På valentines skal vi feire sønnen våres sin 2 års dag :)

Skrevet

heisann Helene. her er jeg ja :) Lillegull er jo en hel uke nå så da er det dib og ikke bim lenger.

Virker jo som de fleste skal kose seg sammen med kjærsten/mannen etc uansett. En middag for 2 er jo supert. Alt må ikke koste penger. Ofte så glemmer man jo å sette pris på hverandre når hverdagen kommer snikende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...