Gå til innhold

brystopperert av en eller annen grunn... noen her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

jeg ble fortalt at jeg "måtte" fjærne begge brystene mine pga kreftgenet som heter brca1... en ting er å høre det, en annen ting er å gjøre det... jeg fjærnet de i feb 2008, resultatet er bra, men ikke sånn jeg hadde håpet...

jeg lurer på om det kanskje er fordi jeg får en reakjson på det hele nå??? nå irriterer de meg, og jeg tenker veldig ofte på det. jeg ser på puppene til damene på tv, og tenker at jeg skulle ønske jeg var normal, som før....

men dette er jo bedre enn å få kreft da!!! fikk jo faktisk 80%sjangs til å få ondartet kreft...

noen fler her som har "lignende" situasjoner... bryster, mage, nese eller noe?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke si jeg har vært i en lignende situasjon, men jeg tok brystreduksjon og fjernet ca 1 kg.. jeg angrer ikke i det hele tatt men blir jo noe helt annet enn det du har vært gjennom.

Tror det er helt vanlig og få en reaksjon på et eller annet tidspunkt, jeg ville snakket med legen, venner eller noe for å få "blåst" ut.. tror det er viktig å prate om ting. Ønsker deg lykke til videre og du tok det riktige valget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...