Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Venninne gjengen min hadde en diskusjon om hva som var vanlig, og kom fren til at en del ofte "faker" - ikke fordi de ikke får til å komme, men fordi de er trøtte o.l og bare vil ha det ferdiggjort!!! Jeg personlig kan gjerne ha sex uten å komme, men sier ifra om det - uten å fake, og synes det er deilig alikevell!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Ser ingen grunn til å fake. Kommer jeg ikke så kommer jeg ikke, ikke noe mer big deal ut av det. Kan jo som du sier ha det kjempedeilig fordet
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har aldri faket, men har, trist nok, aldri heller hatt en orgasme =(
solei Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Nei. Vil jeg ikke ha full pakke så sier jeg det til han. Jeg er gjerne tilgjengelig selv om jeg er trett. Liker å se at han har det godt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Nei har aldri faket. Verken med mannen eller andre før han. Som regel får jeg orgasme hver gang, men om jeg vet jeg ikke får det til sier jeg fra slik at han kan tenke på seg selv. Han bruker alltid vente til jeg har fått:o) Så da er det greit for han å vite.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Aldri faket.. Kommer som et olja lyn hver gang så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå