Gå til innhold

Kvalm å diare


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tre dager over termin kl 12..

Jenta inni der er ikke mye aktiv å jeg har vondt i magen å er kvalm.

Har hatt diare siden torsdag å vært på do m løs mage..

Nå er jeg kvalm å har vondt i magen når jeg ikke har kynnere, er vondt hele tiden.

Er dette noe å ringe føden for?

Jeg ringer ikke med mindre det er nødvendig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vert deg ville jeg ha kontaktet føden barre for og spørre. Det er bedre og ringe ein gang for mye eller for lite.

 

 

 

 

Skrevet

hei :) Ser du er over termin, det er ikke rier da? Jeg har to barn fra før. Nå har det gått veldig fort med begge mine fødsler da... men ihvertfall startet det med at jeg hadde diare og var kvalm. Så PANG var det igang. Men kanskje du har en lengre fødsel enn meg, men noe av det samme? Jeg var ihvertfall kvalm når jeg hadde kynnere, og ble kvalm når jeg fikk rier. Men snakk med føden du. Du sier jo at du har vondt, så du kan kanskje få komme inn å måle om d er rier du har ? Om ikke annet får du svar på det du lurer på og kan få slappet av etterpå :) Masse lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...