♥Snulder Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Og det kun for å få avgårde Tutta i barnehagen. Jeg har fri... men tror dere at kommandøsen vil være hjemme hos mor!!! NOPE! Hun var hjemme i dag....og det synes hun var nok! Midt på dagen i dag så fikk jeg annonsert at " jeg trenger ikke kose meg hjemme i morgen jeg... for det er kjedelig..." Så der fikk jeg passet påskrevet! .... søren å.... da har jeg ingen unnskyldning for å ikke dra frem malespannet i morgen...... tror jeg.... God Natt:=)
<3 Tonetrollet Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Her er det omvendt i dag... Jeg vil ha dagen for meg selv, mens poden ikke vil i barnehagen...
Reveenka Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Her kommer unnskyldning: Det er ALTFOR kaldt til å male, her ligger isrosene på ruta i stua..... Så jeg sitter 50 cm fra ovnen, er varm på høyre side og kald på venstre.... Så mitt tips er å fyre godt, og finne frem pledd og bok c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Hihihihi.............artige små:-) Og her ville igrunnen jeg på jobb, men vesla er syk og da blir vi hjemme. Og vi koser oss vi altså. Tenkte kanskje å bake en vending med horm idag........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå