Chiquita Bananas Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Har ikke gitt min sønn siden han ikke har vært fan av dem og spytta dem ut, men han vil selvfølgelig tygge dem. Er det bare for å få i seg dosen ? Når dem er bare 2 år så er dem vel for små å skylle munnen og spytte ut etter tannpuss eller ? mener å ha lest en plass at babytannkrem ikke trenges å skylles ut.
kajak&Daniel Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 De skal vel egentlig suges. Har også en sønn på 2. Han suger bittelitt på den og så tygger han den.... Prinsippet med å skylle og spytte ut skjønner iallfall ikke gutten min ennå. Hender jeg holder han under krana slik at han får vann i munnen. Men da blir det bare til at han svelger nesten alt og så spytter han bittelitt....
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Bør suges på. Men å tygge dem er hvertfall mye bedre enn ingenting. fluorskyll har jeg ikke så mye troa på. Ikke til så små hvertfall. Fluor må jo gå i blodet og virke derfra.
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 De skal vel helst suges ja.. Snuppa her suger og tygger litt om hverandre..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Eller så kan du bare la være å gi det i det hele tatt;) Fluortablettmotstander på sin hals;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå