Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 han vill ikkje ha fleire. Jeg er 38 år og har 3 gutter men vil prøve igjen på jente men får jeg gutt TAKKER jeg til det. Har lyst og lure han er jeg STYGG da ? Takker til posetive og negative svar
*anki * Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Først må jeg si at jeg forstår at du sikkert er veldig fortvilet over situasjonen. Blir vel mer besatt på tanken på en baby til når han er negativ til dette. Vi skulle ikke ha flere, og når jeg fikk lyst å prøve på en til ville ikke han. Han var fornøyd med de vi hadde og det var bestemt at det var nok. Etter endel prat fant vi ut i fellesskap at vi skulle prøve på en til. Var ikke gjort over natta det. Brukte lang tid på å hinte etc, før vi ble enig da vi var på en sydentur bare vi to. Men jeg mener en bør være enig. Dette blir selvfølgelig helt opp til deg. Men føler at et svangerskap i seg selv er tøft og siden en ikke blir yngre med åra, er jeg avhengig av å ha en mann som stiller opp med de andre barna og godtar at jeg er litt utenom meg selv en stund... Dersom det skulle klaffe for oss da. Leiter etter gullegget og har holdt på med det en stund. Ikke sikkert vi får en attpåklatt heller... Men det jeg også ville si er at da vi hadde bestemt oss ilag for at jeg skulle ta ut spiral, ble det ikke så viktig for meg som det var før han var enig... Rart. Var besatt på tanken før han sa ja til å prøve på en til. No har jeg innfunnet meg med at vi har to nydelige gutter og får vi en til er vi superheldige. Lykke til med valget ditt. Det er det kun du som kan ta. Men prøv å få han med på tanken.Vi har ikke godt av samvittighetskvaler... Kor gamle er de andre guttene dine?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Dei er 17 år, 5 år og 3 år. Han på 17 er han ikkje faren men vert stefaren siden han var 5 år. Han veit at eg har lyst på ei jente. Ingen av barna med han har vert planlakte. Der har jeg ikkje lurt han heller. Sliter med intens migren når jeg går på p piller. Så jeg har ingen prevensjon kun babycomp. Jeg er enig at ein må vere 2 om det men vil så prøve på ei jente men takker for det jeg får. Han er så bestemt NEI.
nussine Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Jeg er i akkurat sammen situasjon som deg! Jeg har også tre gutter, er snart 38 år og har veldig lyst på en til! Hadde vært artig med ei jente, da, men hadde blitt glad samme hvilket kjønn det ble. Min mann vil heller ikke ha flere. Er fast bestemt på det! Vi bruker ikke prevensjon. Tok ut hormonspiral i oktober-08, da jeg reagerte veldig på den (hadde konstant PMS). Han hopper av "i svingen". Vet jo om flere som har blitt gravide på den måten, noe han er klar over... Jeg blir ikke lett gravid, men har et håp for hver mnd...Blir veldig opphengt i dette jeg da, men jeg maser ikke om det til mannen min. Vi får se hva som skjer...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå