Gå til innhold

Ottestad/ Hamar


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har termin 18 mars og skal flytte til Ottestad/ Hamar 1 mars eller 1 april. Er det noen flere som bor i nærheten med termin omtrent samtidig? Hadde vært artig å fått kontakt med deg/ dere!

Vibeke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)

 

Jeg har termin 3 mars og bor på Hamar. Jeg flyttet selv hit fra Trøndelag mars i fjor. Vi er en liten gjeng som møtes fra området, som heller ikke kjente hverandre før vi møttes på dette forumet. Så du er hjertlig velkommen til å være med sammen med oss.

Hvor kommer du fra?

 

Mona

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så fint. Er fra litt lenger oppi dalen, fra Øyer. Er 28 år. Hvor gamle er dere?

Skal nok ta kontakt igjen når bebisen er kommet til verden og vi er i rute på Ottestad!

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, jeg har faktiskt studert på Lillehammer i 3 år så vet hvor det er:). Jeg er også 28 år, de andre er også ca i samme alder +-.

Lykke til med flytting og baby, så er det bare å ta kontakt. Moro å møtes litt når man går hjemme sånn.

 

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg bor i Ottestad, og har termin 12. mars. Det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med andre som er gravide. Skal jo være hjemme et helt år, så hadde vært fint med noen å trille tur med, gå på kafe osv.

Ser at dere er en gjeng som møtes. Hadde det vært mulig å vært med der????

Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

så artig at det er flere av oss da. Håper vi kan få til treff/ trilleturer/ kafe etc.etterhvert! Kanskje vi kunne prøvd å lage en gruppe på facebook eller noe, kjenner ei som har gjort det med folk hun har treffi på denne siden.

vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å bli med på den gruppa som er, det er noen av de som er med som har en oversikt på facebook, men jeg er ikke inne der så vet ikke helt hva de driver med på den siden:). Får beskjed gjennom sms jeg da når det er treff:).

Men vi pleier å skrive det inn på treff sidene her også for de som ikke er på facebook, så det er jo bare å følge med litt og møte opp. Det er veldig koselig.

 

 

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Ridabu, flyttet hit for 1,5 år siden fra Vestfold og har termin 14. mars.

Det har vært kjempekoslig når jeg har truffet de adnre, og så kjekt å bli kjent med fler ei omegn. Kjenner få her, men kommer seg stadig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...