Gå til innhold

Skal på Tupperwareparty....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det jeg MÅ kjøpe?

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn sak som jeg ikke husker hva heter... hmm hehe sånn som man bruker når man baker. En sånn pine som er flat på tuppen:D

Skrevet

Haha ja den er skikkelig god... Og bruker du mye løk og hakker mye er Quick chefen genial.. Bruker den mye her i huset...

Skrevet

Henger meg på løkkutteren...den er genial :)))

Skrevet

Mål og Mix 2 L - perfekt til vaffelrøre, pannekakerøre og diverse baking. Kan helle rett fra den i stekepanna/vaffeljernet.

Og en av grønnsaksskrellerne. Jeg foretrekker den "brede", men smaken er som baken...

Kunne anbefalt mange ting til for jeg er tupperware-avhengig ;0)

Skrevet

ja den har je å.. genial..

og den horisontale grønnsaksskrelleren.. Den som er brei jeg har begge men bruker bare den breie.. hehe

Skrevet

Skal du denne uken? Da er extraplus på tilbud :-) Kjøp tre, betal for to.

Jeg er litt usikker, men tror knivene fortsatt er på tilbud.....5 kniver koster egentlig 1445 kr, men tilbudet er 869 kr. Var ihvertfall forrige uke ;-)

Quick chef er genial, også mini quick chef´en :-)

Grønnsaksskrelleren(e) er kjempegode!!!! Slikkepottene også (den lille kan man f.eks skrape ut resterende ketchup fra flaska med).

Boksåpneren er kjempegod! Lett å bruke og etterlater ikke skarpe kanter!

Space maker-boksene liker jeg veldig godt! Den nest største passer perfekt til collett-mme´en! Anbefaler dem framfor modulettene, pga enklere lokkløsning.

Brødboksene er også kjempebra! Brødet kan ligge i dem uten pose og de holder seg ferske likevel :-D

De minste kombi kjøl´ene er gode å ha pålegg i. Slipper å bruke poser!

Det er det jeg har erfaring med hittil ;-)

Hilsen en fersk forhandler :-D lol

Skrevet

- Silikon"underlag" til baking!!! Bruker det til å kjevle ut pizzadeig etc, det er helt genialt! Kan være med i ovnen, eller bare vippe deigen over på plata, fantastisk enkelt!

- Boksåpneren er den beste manuelle jeg har prøvd.

- Bokser til kjøttpålegg som stables i høyden.

Styr unna osteklokken med lufting i toppen, osten blir bare tørr...

Skrevet

Så bra:o) Jeg skal denne uken ja.

Skrevet

Microkanne! Den er ganial. Bruker et min pr potet når de skal kokes:-) kan brukes til nesten alt. Dampkoker grønnskaer på fem min og de blir veldig gode.

Skrevet

Oi! Kan bli dyrt å dra på Tupperwareparty skjønner jeg ;o)

Skrevet

Tupperwareparty er dyrt ja......... snakker av erfaring. Venninne er selger....

Enig med løkhakkeren, den er super viss du bruker mye løk.

Bakeunderlaget har jeg, men bruker det ikke, klistrer sånn, og glir så du må han vått håndkle under, og glir likevel. Jeg bruker en liten voksduk, den er super!

Har derimot en Iso Duo servofix. Den er uunnverlig til pannekaker så de holder seg varme, eller til fisk, ta den av panna litt før den er ferdig, så gjør den seg ferdig i boksen samtidig som den holder seg varm, og til vafler på fjelltur. Bare helt super!

Kunne tenkt meg UltraPlus, disse boksene du lager mat i i micro, men de er dyre. Men helt geniale til å steke f eks kjøttdeig i.

Elegance-serien liker jeg godt (fat og salatboller i to eller tre farger)

Kaketinene er supre viss du ikke har det.

Fridgesmart er gode, sånne som holder grønsaker fine lenger.

Trekkspillboksene som du kan klemme flate er geniale!

ANg slikkepotter synes jeg det finnes bedre enn tuppervare. Men smak og behag.

Siden du er her inne regner jeg med du har barn, en del gode produkter der, f eks is-tingene. Fryse ned selvlaget is, mye sunnere enn kjøpt, ungene elsker det!

Et godt råd er å studere katalogen NØYE før du drar, og bestem deg for hva du skal ha og hva du egentlig ikke trenger. Har mye bokser jeg ikke trenger...................

Og den isoduoen er super!

Skrevet

Løkhakkeren er et must!

Jeg hater løklukt av fingrene, sitter jo i så lenge. Med løkhakkeren unngår man det. :-)

Og den derre mikro-kokeren. Husker ikke navnet.. Rød plastsak med lokk. Finnes i 2 eller 3 fasonger/størrelser. Jeg har den med muggeform. Bruker den til å koke potet og steke bacon i mikroen. Helt genial.

Skrevet

Og den runde kakeforma i silikon.

Har du en sånn ferdig-kake-mix-pose liggene, f.eks. sjokoladekake, gulrotkake eller krydderkake, så har du kaffebrød hvis uventede gjester dukker opp. Rør ut posen, hell i forma, ca 7 min i mikroen, og du har en kake.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med drikkeglassene til tupperware, de med lokk med hull til sugerør. De lekker ikke selv om de havner på sida, og jeg har brukt de masse til barna mine. Ønsker meg flere :)

Skrevet

Helt enig! Skulle nevne de på forrige svar, men glemte det igjen...

Drikkeglassene er suverene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...