Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Det er forholdsvis kald vinter her, de må tåle minst 10 minusgrader. (er ikke så ofte ute hvis det er kaldere) tips mottas med takk;D
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Vi har Viking Goretex. Aldri vært kald på beina...
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Kamik har sønnen vår. Tåler opptil 40 minusgrader. Brukte de ute idag i minus 10 med kunn en janus ullsokk og var god og varm når han kom inn.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2009 hvor får jeg kjøpt de, hva koster de? bruker h*n ullsokker i tillegg?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Viking Goretx her også--- har ikke prøvd noe annet da, for disse har vært helt super:-)
Katsi Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Jeg ser også vekt på sko for de små.... Kommer litt an på hvor gammel junior er men ungene skal kunne løpe fritt uten for tunge sko. Synes viking sine er litt tunge så her har vi gått for Ecco til begge barna. Veldig fornøyd.
sneipen <3 snuppa Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 denne vinteren kjøpte vi skofus til gutten vår. har i tillegg tynne ull-såler inni. bruker ulvang-sokker e.l. Han har aldri vært kald,eller våt på bena i de! ble faktisk overrasket over hvor brae sko det egentlig er:) hadde egnetlig dårlig tro på skofus;) her oppe i nord har vi som regel kalde og lange vintre. han har brukt skoene ute i bhagen i 8-10 minusgrader,i mange timer! betalte ca 500 kr. det blir nok skofus til neste vinter også sorell er varme,men tunge.. tenkte vi skulle kjøpe sorell i tillegg,men har ikke hatt behov for det:) ecco er smal i passformen. har hørt at mange klager at de er kalde når det blir flere minusgrader. viking er dyre, sikkert brae sko.. men vinteren er snart over,hva er vitsen å kjøpe dyre sko for noen måneder når du kan kjøpe rimelige,og like gode sko, for en rimeligere penge..?
Charlo Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 Heisann, nå kommer jeg til å høres ut som en levende reklamekampanje, men vi har disse og de er helt fantastiske: http://www.superfit.at/en/#30-collection/51-boots modell: 1-044-81 De er: - vanntette (mini vasset i en dam med dem uten å bli våt) - varme (har bare brukt tynn ullsokk, også i -10 uten å bli kald) - lette (mye lettere enn de andre tilsvarende kjente jeg i butikken) - litt billigere Møtte tilfeldigvis en annen mor, hun pekte på skoene og sa at hennes sønn ahr de samme. Og var også helt overbegeistret. Så det så :-)I
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Har kamik støvler til frøkna. Kosta 799 på barnashus. Lette flotte støvler som tåler 40 minus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå