-MtG- Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Gjorde det vondt når dere tissa etterpå? Sånn urinveisinfeksjon-vondt? Er over en uke siden ks og det er fortsatt ubehagelig. Bare lurer på om det er kateteret sin skyld eller selve ks'et.
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Ja. Det var ubehagelig i nesten 14 dager, kom blod innimellom også. Fikk beskjed om at det var normalt og ingen prøver viste tegn til infeksjon. Plagsomt var det likevel.
velsignet med to Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Jeg hadde kateter etter fødsel, merka ikke noe til det når jeg skulle tisse etterpå.
Norwegian by injection Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Jeg måtte ligge med kateter i 10 dager pga en feil under KS. Jeg var plaget med UVI i flere uker etterpå, måtte ta 2 antibotika kurer. Ta en urinprøve. God bedring!
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Det gjorde sykt vondt! Men jeg hadde nettopp født vaginalt også da. Måtte fjerne morkaka ved operasjon, så da fikk jeg kateter. Jeg slet i flere uker! Var til legen med urinprøve tre uker etter fødselen for da var jeg sikker på at noe var galt, men nei da, ikke noe utslag. Gikk over til slutt da, heldigvis!
Raych Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Nei, har hatt kateter 3 ganger og aldri kjent noe etterpå. Det er nok kateterets skyld, og ikke KSet.
camosilla Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Fikk kateter under fødselen, men kjente ikke noe etterpå (var vel så døvint der nede at jeg ikke merka noe kanskje:)
Ranveig R Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Fekk kateter då dei skulle sy meg etter første fødsel, merka ikkje noko til det i etterkant. Var jo litt ubehageleg å tisse i eit par dagar, men trur det hadde meir med stingene å gjere enn kateteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå