Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg hadde ikm for 4uker siden, og begynte 3 dager før å småblø litt Testa neg, men tenkte det kunne være festeblødning. Ikm dagen kom, og da begynte det å blø slik det pleier under menser, derfor testa jeg ikke. Nå hadde vi bare sex 2 dager før el, og hadde ikm igår, men inen mens. Testa med billig strimmel, og den var svak men positiv. Siden jeg aldri åleier å ha slik mens jeg hadde sist tenkte jeg at det kanskje var festeblødning alikevel, men hadde det vært det så ville vel testen vært mer enn svak nå eller? betyr svar strek pos på billigstrimmel? det står at ingen eller svak test er neg....
Gjest -<<- Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Vet ikke om jeg helt henger med i innlegget ditt, men... du testet negativt på ikm for fire uker siden, da er du vel ca ved ikm igjen nå? Og du har hatt sex i denne syklusen og tester nå positivt? Så er du vel nettopp blitt gravid, antagelig.
Magehus Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 "betyr svar strek pos på billigstrimmel? det står at ingen eller svak test er neg...."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå