Gå til innhold

termin spørsmål


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikm for 4uker siden, og begynte 3 dager før å småblø litt Testa neg, men tenkte det kunne være festeblødning. Ikm dagen kom, og da begynte det å blø slik det pleier under menser, derfor testa jeg ikke. Nå hadde vi bare sex 2 dager før el, og hadde ikm igår, men inen mens. Testa med billig strimmel, og den var svak men positiv. Siden jeg aldri åleier å ha slik mens jeg hadde sist tenkte jeg at det kanskje var festeblødning alikevel, men hadde det vært det så ville vel testen vært mer enn svak nå eller? betyr svar strek pos på billigstrimmel? det står at ingen eller svak test er neg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg helt henger med i innlegget ditt, men... du testet negativt på ikm for fire uker siden, da er du vel ca ved ikm igjen nå? Og du har hatt sex i denne syklusen og tester nå positivt? Så er du vel nettopp blitt gravid, antagelig.

Skrevet

"betyr svar strek pos på billigstrimmel? det står at ingen eller svak test er neg...."

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...