Sol + spire Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hadde jeg fått en sånn jordmor jeg jaggu meg lekset ut av meg enda mer. ER DET MULIG??? Ja det gjør JÆWLIG vondt og den som føler for det må jo få bruke de ordene en føler for uten at det skal komme kommentarer som at nå kommer djevelen og tar deg og at jeg håper at fødselen din blir enda verre. Slike folk trenger ikke helsenorge. Er jo ikke akkurat slik at en mener alt som kommer ut av munnen i det aktuelle tidspunktet og det burde vel de fleste jordmødre vite.
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 det er sant, de er vant til å høre ganske masse rart. å bli kalla forskjellig der damene ligger å føder da... må sei i håpe på at i ikke fer jo på fødselen min.. men siden det ikke stod korleis sykehus ho kom fra er eg jo ikke trygg da :s
Hakkamella Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 1. det er ikke et sted å begynne prekener når man er i fødsel. 2. det er en normal reaksjon og en slags smertelindring/avreagering å banne høylydt når man har vondt 3. kanskje jordmora burde blitt invitert med tilbake til dit hvor den fødende tilsynelatende kom fra da.. hehe
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Er mange rare jm der ute. Kjenner til ei som skulle føde for første gang og spurte jm hva hun skulle kjenne etter så fikk hun svaret: "Du skal føde ditt barn med smerte" JO takk tenker jeg da... tror kanskje alle vet det eller???
Anne_b1980 Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 barnepleieren ga meg beskjed om å være stille, var jo folk som sov rundt der...(kunne jo lukket døra etter seg, men de fikk de jo litt travel å var null forbredt på att jeg skulle føde, ville jo sende meg hjem)..hadde veldig lyst til å fike til den kjerringen, termin om 44 dager å håper ikke ho er der nå.........
såpebobledama Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Da hadde jeg tilta totalt. Hvem faen er hun som skal preke midt under fødselen!?
nr 3 :D høygravid <3 Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Verken jeg eller samboer`n er så veldig flink til å si fra hvis det er noe. Jeg blir veldi stille og innesluttet, han sier bare ikke noe. Men vi har en avtale på at om vi ikke kommer overens med JM, skal han si fra at vi ikke ønsker denne personen og få noen andre. Hadde ei jordmor bedt meg om å be under fødsel, hadde jeg faktisk klart å si fra. For da hadde jeg blitt veldig provosert. Kanskje hun er medlem av derre sekten til Tom Cruise!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå