Gullklompane mine Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 I tilfelle hva skal dere lage, og hvordan?? Har så lyst å være litt kreativ og sette sammen noe selv, men trenger litt tips... Er så mange stygge kostymer til salgs i leketøysbutikkene.
pelsdotten Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Surf litt på nettet, her finner du sikkert masse flotte tips! http://www.google.no/search?hl=no&q=karnevalskostymer&meta=&aq=6&oq=karneval Jeg syns de flotteste kostymene er de som er hjemmelaget, ingenting er så sjarmerende som det!! )
Chiquita Bananas Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Er litt stolt over meg selv med å ende opp med å lage selv ) Dem skal alle være utkledd som bjørner i barnehagen og alle butikker og nett selger alle dyr UTENOM bjørn !!!! Blir feil med Ole Brumm når det er Gullhår og de 3 bjørnene dem skal lese og leke. Så etter å ha dratt innom diverse butikker og blitt skuffet så gikk jeg på H&M og fant brun topp og joggebukse som passet sammen, en duskelue som jeg nå har klippet av og sydd dusken på buksa ) Og fant en lue med bjørnestoff og ører og tilhørende tøfler og votter. Er jo til ett år, men nå er gutten min litt liten for alderen - så jeg klarte å prøve lua på ham og se at den passet akkurat. Så nå blir han jo kulere enn kjøpekostymer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå