Gå til innhold

hvor mye får trillepikene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye skal jeg gi den nye trillepiken?

hun er 13 år og datteren min er 2..

hun skal passe henne 3 timer to dager i uken altså 6 timer i uken. jeg har aldri hatt noen trillepike før så jeg aner ikke hvor mye jeg skal gi! er 50 kr gangen nåkk? eller skal jeg gi mer? det blir jo 400 kr i måneden.. det er jo litt det, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Synes det var litt lite. Jeg ville gitt minst 80 kr gangen i hvertfall:)

Skrevet

50 kr for 3 timer er ikke så mye... Jeg gav min mellom 20 og 30 kr timen, så altså minimum 60 kr gangen...

Skrevet

Tenker nok det er dyrt for deg pr mnd, men synes ikke hun skal få mindre enn 100 kr ganga. Kom til å tenke på hvor kjipt det var for meg for 14 år siden da "alle" de andre fikk 20 kr timen, og jeg bare hadde 10..Følte meg så snytt, men turte aldri å si noe,hehe..Var jo bedre enn ingenting! ;) trodde jeg..

Skrevet

når jeg tenker meg litt om, så er dder kanskje litt lite ja.. tenker å gå opp til 25kr timen jeg. altså 75 kr gangen, det blir jo 150 kr i uken. 600 kr i måneden.

det skal jeg klare:)

25 kr timen er vel (om det ikke er så mye) i allefall en helt ok sum? ikke for mye og heller ikke så veldig lite..

Skrevet

Jeg fikk 20 kr timen for 12-14 år siden og hadde nok trodd det lå på rundt 50 kr nå.

Skrevet

Jeg betaler 15 åring 50 kr timen.

Ville nok betalt en 13 åring 40 - 45 kr timen.

Skrevet

Synes 25,- timen er nok jeg! :)

Skrevet

Ville gitt henne 200 kr i uken, altså 50 kr time. 50 kr gangen er det jeg fikk som trillepike i 1988 det.

Skrevet

Enig med "OsloMor". 200 kr for 6 timers barnepass er ikke for mye. Det bør hun få!

Skrevet

Jeg betaler passepiken vår 30 kr timen når hun skal trille på tur ute, det gjør hun 1-2 ganger i uken, varierer fra 1- 1 1/2 - 2 timer hver gang, og hun får 50 kr for å passe henne hjemme mens jeg og storesøster er på rideskolen en gang i uka, vi er da borte i 1 time og 15 minutter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...