snellapella Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 i magen. det har det vært nå to tre dager, merket mer liv før helgen.... Håper alt er bra , skal ikke på Ul før om to uker...
AdrenaLine Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er også i uke 17, men jeg merker så å si ingenting. Tror jeg merket noe lørdag for to uker siden og tror kanskje jeg merket noe i dag, men aner ikke... Ingenting unormalt og det er det sikkert ikke hos deg heller, men er du usikker så ville jeg sjekket om jordmor eller lege kan ta en titt - ikke minst for at du skal slippe å bekymre deg...
Lykkelig med 1.baby i magen:) Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Jeg er i uke 19 nå, å kan kjenne noe nå og da..Men det er ikke som en stor kamp inn i der, kan kjenne et pitte lite spark en dag, så kan det være stille i mange dager etter det. Jeg også kjenner at jeg blir litt bekymret, men var på UL for en uke siden, da lå den å sparket, me jeg kjente ingenting av det..hehe.. Er man veeldig bekymret er det bedre å kontakte lege eller JM i stedenfor å bruke so mye energi på å bekymre seg..Det er ikke bra det heller! Lykke til:)
snellapella Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 Var et par dult i magen i går kveld, og merker at det er liv der i dag.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå