Gå til innhold

Merker dere når dere har EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker ikke noe jeg.. aner ikke om den eggløsningstesten på nettet stemmer.. Ifølge den skal jeg ha hatt EL i går.. men har ikke merket noe som helst. Tror ikke jeg har merket noe før heller.. men har aldri tenkt på det heller før nå som jeg ønsker å bli gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker det. Jeg får murringer og så blir det slim på papiret når jeg tørker meg. (sorry detaljer) =p

Skrevet

Jeg tok el test på lørdag og søn som begge var positive.. :)

Har ikke tatt el test i dag, pga er bortreist på jobb. Men skal vel egentlig ha el i dag da.. og jeg kjenner ikke noe.... :S

Skal hjem i morgen, og da skal jeg ta en el test, og håper den da er blitt negativ... :)

forrige syklus kjente jeg stikkinger og smerter ved eggstokk på hø. side, men mulig smertene kom etter el... (leste om at det var vanlig at smertene kommer etter selveste el..) Varierer vel fra person til person...

Skrevet

jeg får litt sånn stikkninger på venstre side..og denne gangen la jeg faktis merke til el-slimet også;)

håper på fulltreff:)

Skrevet

Takk for svar. Får bare håpe på at det har gått bra. Hadde hvert fall sex samme dag og dagen før EL etter det som stod på nettet. hadde stikkene krampeliknende smerter rundt denne tiden.. men var liksom hele høyresiden av kroppen. Kan være at kroppen ikke er vant til å ikke gå på pillen enda. Rart det også, men begynte i utgangspunktet med p-piller mot menssmerter. Håper, Håper, og HÅPER:D Har IKM på valentines day.. så får tro det blir en bra dag.. må jo bare være vellykket nå:) Men tør ikke håpe for mye. Tror liksom det er større sjans hvis jeg ikke tenkter på det for mye..hehe! Gått over til andre metoder nå;P Overtro..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...