allegodeting er3 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg var på ordinær UL idag, og det ble konstantert at morkaken dekker livmoråpningen helt. Likevel kan det visst hende at den trekkes bort fra åpningen etterhvert som livmoren vokser, og jeg skal tilbake til ny ul i uke 28. Jeg er nå litt pessimistisk og er sikker på at det ender med keisersnitt, noe jeg synes er ganske trasig. Dette blir mitt 3 barn, og jeg trenger å være frisk og rask etter fødselen. Beklager å virke sytete, men må bare lette mitt hjerte! ; ) Kan ellers nevne at babyen var frisk og fin, og det var ikke til å unngå å se at babyen er en GUTT! )) Er det noen andre her som har erfaringer å dele når det gjelder feilplassert morkake??
mamo82 *2 jenter* Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg hadde morkake som delvis dekket mormunnen sist gang jeg var gravid. Måtte også tilbake for en kontroll lenger ut i sv.skapet. JM sa at morkaken i de aller fleste tilfellene trekker seg opp fra mormunnen i takt med at livmoren vokser - noe den gjorde hos meg. Jeg fødte normalt, uten komplikasjoner.
allegodeting er3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Så bra at du kunne føde normalt da! Da får jeg bare kryss fingre og tær for gode nyheter på neste ul, og ellers ta det som det kommer.
Fjerdemann på vei Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Jeg hadde også forliggende morkake med førstemann. Den trakk seg vekk hos meg også, slik at jeg kunne føde normalt. Får håpe den gjør det for deg også!
*Super*Mamman* Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Jeg hadde også forliggende morkake, men det flyttet seg slik at jeg fikk føde normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå