Mårud Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Anbefaler Xtravaganza.Ketosekur.Har gått ned 7 kg på 2 uker.Og blir å gå ned tilsammen ca 20 kg på 8 uker Men man må virkelig ville det,det er knalltøft.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 herregud, katta ligger på pc'n her.... hvordan er denne forskjellig fra ketolyse?
Monajenten Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Signerer Palmesus:-P Hva er forskjellen på det og Ketolyse?? Jeg har selv gått på Ketolyse i to uker og gått ned 3,7 kg, har vært i ketose hele tiden. Men så har ikke jeg 20 kg å gå ned heller, det er nok derfor jeg ikke går ned "så fort". Syns min vektnedgang er rask nok, jeg da:-) 20 kg på åtte uker syns jeg hørtes alt for mye ut. Mitt mål er 10 kg på 10 uker (innen 1. april.) http://ketolysehverdag.blogspot.com
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Monajenten...du Monajenten.... jeg må suge til meg litt motivasjon av deg. Dette har gått meg helt til hodet, og jeg går ikke lenger ned, men opp!!
Mårud Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2009 Man går kun på shake,noe som gjør at forbrenningen er enda mer effektiv.
Pernille Sofie Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Kan ikke si annet enn at dette er helsefarlig. En varig vektnedgang tar tid. Og det handler om å legge om kostholde sitt. Å gå så fort ned i vekt innebærer at kroppen settes på soarebluss og forbrennngen går ned. Håper du ikke ammer barne ditt, for da mister den mye næring.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 kun shake?? takke meg te, jeg har prøvd noka i 1 uke nå, og tror jeg spyr! Heller mat da, ja )
Monajenten Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 *sender over i bøtter og spann* Går du opp?? Kanskje du skal ta deg et oppkarbingsdøgn da, og så ha fullt hardkjør etterpå?? Shake er ikke noe for meg.
Mårud Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2009 Og du vet absolutt ikke hva du prater om.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 Oij..hørtes galskap ut-leve på shake kan vel ikke være bra..?
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. februar 2009 #12 Skrevet 2. februar 2009 ET opparkbingsdøgn?? du vil ikke tro hva jeg har stappa i meg de siste ukene... jeg har jo gitt opp ketolyse da, jeg får det ikke til å fungere i en hverdag med full jobb og 2 små barn Har gått opp 6 kilo siden i høst
Pernille Sofie Skrevet 2. februar 2009 #13 Skrevet 2. februar 2009 Sikkert ikke... er bare utdannet innentrening, kropp og ernæring. Men vet jo ikke hva som fungere best for akkurat deg. Vet bare at varig vektnedgang med et stabilt blodsukker krever slanking over tid og omlegging av kosthold. Et menneske med normal aktivitet (kvinner) trenger 2000 kacl pr dag. Og skal man slanke seg bør dette ikke være under 1500 pr dag, slik at man opprettholder en høy forbrenning. Uansett lykke til! Det var ment som et tips. Beklager om jeg fornærmet deg!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. februar 2009 #14 Skrevet 2. februar 2009 det er galskap. jeg har gått på "easylife" som er nøyaktig det samme. 600 kcal om dagen. klart du kommer i ketose men du sulter kroppen. det endte med at jeg gikk ned 10 kg, mistet halve håret mitt og gikk opp igjen alt. samt at det er svindyrt!
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 2. februar 2009 #15 Skrevet 2. februar 2009 Hvor får man tak i dette da?
NyttNick Skrevet 2. februar 2009 #16 Skrevet 2. februar 2009 Ingenting på nett om denne kuren...skeptisk...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. februar 2009 #17 Skrevet 2. februar 2009 heia lav karbo, men hei det er mange veier til rome. vi velger det som passer for oss.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. februar 2009 #18 Skrevet 2. februar 2009 det er en "kur" som du må følge gjennom treningssenteret. du må betale for trening, kur, kurs og alt der.. samme som easylife..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå