Gå til innhold

Jeg har lyst å gjøre noe drastisk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst å flytte fra alt her hjemme, samboer og alt. Flytte til Irland, få meg jobb og finne meg en irlender...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da veldig og? Hvorfor så drastisk?

Skrevet

Snakk om lavmål. Stikke i fra barn og mann ? jo jo, burde kanskje tenkt deg om før du spredde bena dine da. istedenfor skal du ødelegge for mannen din og barna. Egoist, håper du får det morro!

Skrevet

Det var da veldig til å komme med konklusjoner da!? Har hun/han først tenkt tanken på dette, så er nok ikke alt bra hjemme heller. Hva vet du egentlig om hennes/hans situasjon hjemme?

Mange ganger når man har fått alt opp til halsen, er det veldig enkelt å tenke tanken på å være et helt annet sted enn hjemme også - kan jo fint hende at noe skjedde hjemme - mens hun/han egentlig IKKE har noen realilstiske tanker om faktisk gjøre det..

Og skriver hun/han fordi du vet faktisk ikke om det er en mann eller kvinne det er snakk om!

Skrevet

Hehe, enig Miio, jeg har også tenkt tanken: nå stikker jeg.. Men ville jo aldri gjort det selvfølgelig ;-)

Dette er jo et sted hvor det er lett å blåse ut litt frustrasjon ;-)

Skrevet

Hi her.

Jeg har ikke barn, men samboer. Føler det er så mye jeg har lyst å gjøre.. som å flytte til et annet land! Og jeg vet han aaaaldri ville blitt med uansett..

Skrevet

Kjenner meg igjen i det du sier der HI, jeg er utrolig glad for at jeg har fått reist rundt i verden og bodd 1 år i New york og 2 år i London før jeg bosatte meg i Norge igjen og stiftet familie :-) Hvor vil du reise da?

Skrevet

Jeg har lyst å bo litt utenfor Dublin. En times tid kanskje, litt på landet. Kunne tenke meg å jobbe på eldrehjem, vil tro det er ganske greit å få seg jobb på en slik plass.

Men så er det dette med sambo.. jeg kommer til å knuse hjertet hans om jeg drar.. Har bestemt meg for å tenke en måned på det, og se om jeg fortsatt har like sterkt ønske da:) Har jeg det, da pakker jeg kofferten og reiser!

Skrevet

åhh, det høres jo så koselig ut da :-) Regner med du har vært der borte før?

Har dere vært sammen lenge? Har du like sterke følelser for han som han har for deg? Har du snakket med han om dette og vet han at dette er noe du virkelig drømmer om å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...