LizzyG Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Har endelig fått min iPhone, men har noen spørsmål. Hvordan får jeg kopiert over alle de kontaktene som ligger på simkortet? Hvordan får jeg den til å skille på hvilke meldinger som jeg mottar og de som jeg sender ut. (den lagrer alle det samme stedet). Og går det ann å laste ned ringetoner på den?
brooklyn Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Du går på innstillinger, så på epost, kontakter, kaendere. Der scroller du nedtil importer sim-kontakter. Vips. Du klarer ikke å få til et skille mellom de meld du sender og de du mottar, jeg har ihvertfall aldri fått det til. Ringetoner er heller ikke så lett med iphone. Sjekk www.ipod1.no for gode iphone tips:)
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Meldingene blir uansett liggende som en "chat" per person du sender med. Synes det er praktisk jeg:) Ringetoner finner du i ITunes.
LizzyG Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 Men hvordan får jeg tatt bilder med den da?
brooklyn Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 hvordan du får tatt bilder med telefonen? Vha kamera-ikonet..? Deretter kan du se bildene under Bilder-ikonet:)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Det er så lett som å klikke seg inn på kamera og kamerasymbolet...
LizzyG Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2009 Og siste spørsmål er hvordna får jeg overført sanger jeg har på en vanlig pc på iTunes over på iPhonen? Eller er det umulig?
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Da setter du telefonen i dataen md USB kabelen, telefonen kommer opp i iTunes og derfra administrerer du ALT på telefonen, samt får oppdatert software (nettopp kommet ny nå), samt lager backup osv. Fikk du ikke med bruksanvisning og mangler Google?
LizzyG Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2009 Jo, fikk med bruksanvisning. Men når jeg prøver å dra sanger over fra iTunes og over til iPhone ikonet på datan så vil den ikke legge over noen sanger.
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 Har du synkronisert den da? Anbefaler forøvrig å legge over hele spillelister, og deretter synkronisere. Da vil den automatisk lage backup også.
LizzyG Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 3. februar 2009 Tviler på at jeg har synkronisert den med mindre dette skjer automatisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå