dona Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Har hanglet med sår hals og hodepine i en uke. Men har klart meg greit frem til i dag. Hoster så jeg tror innvollene skal komme opp samtidig som det gjør veldig vondt i hodet for hver hoste. Slapp og veldig rotten i kroppen. Har tatt paracet i dag som har hjulpet noe mot hodepinen. Onsdag har jeg flybillett til Haugesund for å jobbe i 3 dgr. Skal ha med en ny jente. Er redd jeg ikke blir bra nok til å gjennomføre. Noen råd? Er redd det bare må gå sin gang. Vi skal vel ikke ta noe særlig med medisiner.
laffi - fødeklar :) Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg ville snakke tmed legen min før jeg tok medisiner i hvertfall. Paracet kan du ta, ikke farlig. Men ikke overdiv Jeg var syk for et par uker siden ( er 18 uker nå), hadde bakterievirus i kroppen og veldig høy feber. Fikk beskjed om å ta paracet slik at feber'n gikk ned. Og så fikk jeg penicillin for å ta knekken på bakteriene. God bedring!
Fallerifallera Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Kjedelig å være sjuk altså! Jeg har hatt ørebetennelse i halvannen uke nå, er på pencillinkur nummer to. Fikk beskjed om å ta paracet og faktisk paralgin forte da det sto på som verst (sov ikke på flere netter for det gjorde så vondt). Ville tatt en telefon til lege ja og hørt hva han/hun sier.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Har selv hatt tre uker med hostehelv....... Er nå i uke 27. Fikk bare ta paracet. Ville ikke ta så mye hostesaft, men beste hostedempende middel for MEG, var fichermannsfriend.... La meg med det i munnen om kvelden og sovnet med den..Da jeg våknet hadde den smeltet:) Eneste som hjalp meg mot hosten ialllefal...Hodepinen og verkende kropp måtte jeg bare leve med og la det gå naturen sin gang:) Lykke til og god bedring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå