Gutta er ute og puppene henger Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Tok en eggløsningstest rett før menstrasjon da fikk jeg kunn en tydelig strek på C linjen. Har nå prøvd i gjen 3 dager på rad, tror jeg skal ha eggløsning om en ca 4-5 dager. Har da fått en tydelig strek på C linjen men også en litt mindre tydelig strek på T linjen... Så jeg blir litt forvirret. For i bruksanvisningen så står det at så lenge T linjen er svak så har jeg ingen LH økning i urinen. Men hvorfor fikk jeg da ingen strek på T linjen rett før menstrasjonen?? Er det sånn at T linjen blir sterkere og sterkere før den slår fullt ut med at eggløsning kommer om 24-48 timer? Håper noen kan svare meg og jeg beklager om noen her syns at innlegget er rotete forklart..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Hei! T-linjen er meget svak til vanlig ja..og øker i styrke jo nærmere eggløsning du kommer. Og når den er sterkere enn C-linjen, da er det eggløsning på gang Og så fort testen blir negativ igjen (T svakere enn C igjen...), da har egget sluppet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå