Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Siden jeg var gravid for 3 år siden, har jeg vært plaget med en merkelig sak.. Våkner med følelsen av att hendene er oppphovnet, ømme og vanskelige å bevege på.. Jeg får også dette om jeg drikker vin, for mye brus osv.. Det ligner veldig på ødem som jeg hadde når jeg var gravid.. Våkner med smerter i hendene på morgnene... Ingen aning hva dette kan være.. noen som har peiling ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå