Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har kjøpt meg bilstol Maxi Cosi - så nå er det bare vogn som mangler. Mange aktuelle men trenger noen råd. Jeg er ute etter ei vogn som er lett, god å trille og ikke tar for mye plass i bilen. Har sett litt på TFK, men den er ikke så fin å se på, EasyWalker SKY kan være et alternativ siden de har så stor bag, OTH er også et alternativ men jeg vet for lite om disse. Noen som har sammenlignet før og har evt. erfaring- tips å gi meg?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har valgt Quinny Freestyle, var innom en butikk å prøvde den litt tror den er veldig grei altså. Lett og den tar liten plass. Jeg har hatt Simo kombi og Brio kombi med de andre barna og de tar STOOOOOR plass!!
trilletroll Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Bebe confort Hightrek kombivogn fra www.babykos.no er liten og lett for transport i bil og ser veldig stilig ut! Den har også god fjæring og er lett å styre, Simo vogner er veldig store, det kan være upraktisk. lykke til med vogn valg!
Julelita Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har sett en del på easywalker, og har vel egentlig bestemt meg for denne, men jeg kjenner ikke til de andre du nevner. Det er en flott vogn, som blir utrolig liten sammenlagt. Den er litt dyr, men jeg har falt for den. ",)
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har bestillt emmaljunga city cross:-) Den veier kun 11 kilo og passet perfekt i min audi A3. Koster 7890 komplett med bag, sportdel, myggnett og regntrekk... Koster litt med virker som en meget bra vogn:-) Kjekt siden vi bor i andre etg også med tanke på at den er lett:-)
preggirs2 Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 hei hei. Sist med min datter hadde jeg en trehjulig,veldig fornøyd med det.Eneste savnet var det med å kunne ha sittedelen mot meg.Så denne gangen blir det en teutonia s3.Er man mye ute å triller så er det litt ekstra viktig å kunne se barnet litt.sydenturer 17mai.osv osv:-) Tfk er jo stor og robust, var lenge en favoritt hos meg. Men for hver gang jeg ser den nå syntes jeg den bare blir større og større over skjermen.En venninne av meg sa den tippet litt lett også.spes om man dro vognen bakover med en arm..så om man ikke var klar over det kunne det være litt skummel,..Besteforeldre osv:-) Spørs jo også om man ønsker en litt classy 3 hjuling el en veldig sporty..stor forskjell på dem. Lykke til med valget:-)
kribleren Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Vi har valgt OTH vogn. Den er lett 10 kg (sportsvogndelen) og jeg tror den er likebra uansett hvor man triller. Den blir flat sammenlagt, men nokså lang. Jeg har snakket med flere som har vognen. Omtrent alle er veldig fornøyde. Tror det er en vogn man er fornøyd med hele vognperioden. Men har ingen erfaring med å bruke den ennå. Bagen tror jeg holder i ca 6mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå