*Venter*på*den*3*stjerne* Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hei! Er ny her Jeg venter mitt 3 barn i oktober så jeg har nettop funnet det ut.. Men jeg klarer ikke å glede meg over vidunderet som er på vei.. Gruer meg så fælt til å bli dårlig igjen..Jeg har vært så dårlig i mine to andre svangerskap..Lå rett ut til uke 20 med begge to..Klarte ikke å fungere i det hele tatt..Hadde så dårlig samvittighet både for eldste dattera mi og mannen min når jeg var på det verste.. Nå har jeg to barn som jeg må passe på, jeg gruer meg sånn til kvalmen kommer..Skikkelig deppa bare av tanken..Rekner med den dukker opp til neste uke.. Når jeg leser her inne så virker det ut som om det er de allerfleste som er dårlige og ligger rett ut, blir ikke så positiv av å lese det heller.. Er det noen som ikke er dårlige og som har hatt bedre opplevelser med 2 eller 3 svangerskap? Har kjønn noe å si? Jeg har to jenter fra før...
1 høne i haneflokken-født Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 jeg har hatt 3 like svangerskap og alle 3 er gutter, kasta ikke opp, men var ganske så kvalm, men denne gangen er jeg bare trett
*toppris* Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 jeg er ikke dårlig...bare utrolig trøtt:) kunne sovet hele dagen, hehe.... men brekker meg av lukten av fårepølse;p med nr 1 hadde jeg ingenting i det heletatt, var heller ikke konstant trøtt... fikk da gutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå