Gå til innhold

hvor lenge har dere positive el tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test lørdag,skulle etter kalkisen ha el da.den var positiv.tok en ny i går,som var negativ.men har skikkelige menssmerter fortsatt.

vet ikke helt om jeg skal tro på testene.Har ikke anntydning til el slim heller,helt tørt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å ha positiv el-test en dag.. Men, pleier å ha litt el-smerter dagen etter el også..når testen er negativ igjen..

Skrevet

Jeg har hatt det en gang to dager, og to ganger en dag. Men dagen etter den er positiv(så negativ) er egget sluppet. Og da kan egget svirre en 24 timers tid... Om jeg ikke tar helt feil.... :)

Skrevet

Jeg har tre dager, hmm... litt lenger enn dere da???

Men har masse slim, men ikke vondt sånn som noen beskriver.

Dersom du er usikker på testene stemmer kan du jo tempe, da dobbeltsjekker på el...

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde også el i tre dager :)

Skrevet

Hm..kanskje eg hadde el lørdagen likevel då....sånn..fort gjort greier. Men leste her inne..eller ein plass, at en får svake streker frem til el eller no sånn..då skal den vær like sterk/sterkere enn teststreken... Hadde svak strek på fredagen, lørdagen var eg ikkje hjemme i det heile tatt, så fikk ikkje testa...neg på søndagen....og fortsatt... kanskje eg har hatt el likevel då.....trodde eg ikkje hadde hatt det siden eg ikkje hadde noe utslag i det heile tatt før fredagen også negative igjen på søndagen. men når eg lese her at det e fleire som bare har utslag ein dag og sånn så..

(litt mere håp...bittelitt bare)

Skrevet

Jeg hadde positiv test i dag også, det var tredje dag på rad. Bruker QuickResponse-tester. Håper jeg gjør det riktig :/

Skrevet

Jeg hadde positiv el test i går og i dag. Har murringer i magen og korsryggen, men ikke noe el slim. Vi prøver iherdig hver dag nå, så får vi se hvordan det går om to uker ca :)

Skrevet

Hei,jeg pleier å ha positiv test i 2dager,men har aldri testet på den 3.

Har tenkt at det skjer på 24 til 48 timer.Men da skal jeg teste litt mer neste gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...