Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som har fått navelbrokk? Jeg har fått navelbrokk nå tidligere enn i 2. sv.skap, og det er en del vondt, og lurer på om andre har noen erfaringer og dele om det finnes noe å gjøre som lindrer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er navlebrokk?

Skrevet

Jeg hadde det i mitt første svangerskap, det gikk over etter en tid og jeg merket det ikke hele sv.skapet. Blir interessant å se om jeg også får det tidligere nå da.. er bare 5 uker nå.

Skrevet

Jeg oppdaget min navelbrokk i forrige sv.skap. De trodde det var blindtarmen først,så de gikk inn for å sjekke. De oppdaget da en åpen navelbrokk. De fikk lukket det igjen hedigvis. Det viser seg at jeg er fått med det,men normalt skal den gro gradvis igjen,men på noen gjør det ikke det. Derfor blir det værre når magene våre vokser og brokken blir utvidet. Ingenting hjalp på meg bortsett fra en kikhulls operasjon.

Skrevet

navelbrokk er en uttover navel i stedet for en innover navel, mange som har det til vanlig og ikek farlig..

Navelen min har å nå gått fra å være innover til uttover (av og til bare vel og merke) og det var en periode det førtes som om det var et sår på baksiden som sprakk opp. Men det har gitt seg, nå kjenner jeg ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...