Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Leiter etter et ord, men klarer IKKE å finne det... Det er et ord som beskriver en person som er litt spesiell, halvveis nostalgisk og ofte veldig følsom... Tror det begynner på e... Noen som kan hjelpe meg? Hehe...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 nei, men litt i samme gaten... beskrivelsen min var kanskje ikke helt korrekt, men det forteller ihvertfall om en person som blir oppfattet som veldig rar/spesiell av andre...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 type fransk kunstner som drikker vin og leser rare bøker.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 ikke emo heller... argh!
Gjest -<<- Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Eksentrikere er jo sære, men ikke spesielt følsomme? Synes definitivt emo-sjangeren er det som passer beskrivelsen best. Evnukker, kanskje. =P
Mille** Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Eksentrisk......skrives det sånn tro.....hmmm.....?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Takk, var eksentrisk jeg tenkte på :-) Hehe, men det er mye mulig jeg ikke har den korrekte definisjonen på ordet altså... emo-eksentrisk da :-)
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 Eksentriske mennesker trenger ikke være nevneverdig følsomme;) Def; uvanlig, underlig, forskrudd en e- person / e- opptreden
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 2. februar 2009 #12 Skrevet 2. februar 2009 Der var definisjonen ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå