Gå til innhold

brygger på en urinveisinfeksjon her - noen som har gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt når jeg tisser, kom nå i ettermiddag/kveld. Føler meg i litt dårlig form, sitter med pledd og hutrer litt. Kan jeg komme meg over denne kneiken uten medisiner? Har ikke lyst til å tisse på glass og gå til lege med det:(

Noen som har gode kjerringråd? Mottas med takk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tranebærjuice skal være bra mener jeg å ha hørt, eller piller...

Appelsinjuice?? Eller var det mot noe annet?? Hmm...

Google det så finner du nok noe.

Man skal i alle fall drikke mye selv om det er vondt å tisse..

Skrevet

Lag deg ei diger mugge med vann med MASSE sitron/appelsin i, og drikk i litersvis! Hehe.. Få skikkelig gjennomskylling av blæra, da kan du være heldig å få skylt ut bakteriene. I tillegg bør du kle deg varmt, spesielt på beina. Men om det ikke hjelper, så gå til legen, du vil ikke at det skal gå så langt at du ender opp med nyrebekkenbetennelse -AUAUAU!!

God bedring!

Skrevet

drikk ren appelsinjuice. Ikke bland den ut. Den lager et surt miljø bakteriene ikke liker. Drikk massevis. Kjøp tranebærkapsler i morgen.

Skrevet

Drikk masse, masse, gjerne appelsinjuice og tranebærjuice. Men jeg har aldri blitt kvitt en UVI bare med å drikke mye, har alltid måtte fått behandling. Er vel ikke noe big deal å levere en urinprøve vel? ;o)

God bedring!

Skrevet

Og spis paracet eller ibux for å få ned evt feber og smerter.

Skrevet

c-vitaminer, i bøtter og spann. Drikk mye, og drikk surt sånn at bakteriene ikke trives.

Skrevet

Nei da, det er ikke noe big deal å levere urinprøve. Men håper bare å få skylle den ut av kroppen, har hatt uvi en gang før for mange år siden. Da satt jeg omtrent og skrek på do midt på natta husker jeg;) Måtte sitte på en kjip legevakt i maaaange timer før jeg fikk medisin, og det tok jo litt tid før de virka. Så derfor vil jeg helst fjerne det før det setter seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...