OhBaby! Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 jeg er på grensen til blå!! hehe.. er så fælt.. og jeg har alldri funnet noen selvbruning som er bra for min hud.. blir bare gul
Moderbodin har født Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/du_kan_sole_deg_ogsaa_naar_du_er_gravid
OhBaby! Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 takk! men får ikke opp noe på linken. står at den er flyttet
vanessa89 Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Det er ikke farlig å ta solarium. Det jeg derimot har hørt er at du lettere får pigmentflekker. Det skal visst være normalt å få det under svangerskapet men ved solarium blir de lettere større og mye mørkere. Jeg har hodt meg unna hittill, men nå ligner jeg Snøhvit så jeg regner med jeg begynner med sol. =)
loveubaby Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Tror ikke det skal være skadelig.Men ville frarådet deg det med tanke på hvor lett det er å få pigment flekker nå.Og de vil ikke bli borte heller. Kan anbefale deg Fusion Beauty selvbruningsspray i farge medium.Det er den mørkeste men blir bare naturlig lett solbrun.Lover:)Den er dyrere enn andre men utrolig drøy.Og den beste som finnes.Den er i sprayform og er luktfri og blir aldri skjoldete.Promise:)Og ikke seig og klissete heller.Fåes på Estetique.Bruk den i ansiktet og kjøp en selvbrunings body lotion på kroppen.Lykke til:)
OhBaby! Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2009 takk for svar!!! ja,jeg kan ikke gå rundt å være så blek som nå allefall!! har en god krem til ansiktet,er til kroppen jeg ikke finner noe jeg blir fornøyd med..
Nina_K Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 hei:) har lest en vei at strålene i solariumet ikke går inn til babyen,og at det er helt ufarlig..! det sto også at det kan bedre på humør/selvfølelse osv,pluss at men blir fortere brun når man er gravid..!! tror det sto i det nyeste "Gravid" bladet..
loveubaby Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Den kan brukes til begge deler.Den er til face/body.Jeg tenkte fordi at den koster ca 600-. så var det mer økonomisk for deg og bruke en annen til kroppen.Lykke til:)
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Jeg begynte med sol for et par uker siden,og har nå tatt 6 ganger 15 min til sammen...og jeg er knallbrun:-P Jeg merker at man blir fortere brun som gravid. Jeg tar sol før jeg har tatt på meg ansiktskrem eller annen krem på kroppen eller parfyme osv fordi det kan gjøre at man får mer pignment flekker i solen. Har ikke fått noen pigment flekker enda,så det kan da gå fint forde.
Mommy♥Leon09 Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Hørt at det er helt ufarlig, men at man ikke bør ligge så lenge slik at magen blir over opphetet. Det samme gjelder forøvrig hvis man ligger ute i vanlig sol, men den solen skal vi vel fortsatt vente en stund på:/ Så sol i vei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå